رئیس زندان مرکزی سنندج گفت: ۳۵ زندانی در طرح غربالگری زندانیان زندان سنندج توسط گروه‌های جهادی به صورت رایگان ویزیت شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، حیدر پسندیده رئیس زندان مرکزی سنندج اظهار داشت: این تعداد زندانی با حضور پزشکان متخصص شهرستان سنندج ویزیت شدند و مشکلات پزشکی آن‌ها پیگیری شد.

او ادامه داد: گروه سه نفره متخصصان دانشگاه علوم پزشکی مرکز استان کردستان در قالب گروه‌های جهادی با حضور در واحد بهداری زندان مرکزی سنندج ۳۵ زندانی که دارای مشکلات قلبی و عروقی بودند را ویزیت کردند.

رییس زندان مرکزی سنندج افزود: اجرای این طرح به صورت جهادی کمک شایانی از لحاظ مالی به زندانیان و البته جلوگیری از اعزام و بدرقه مددجویان به مراکز درمانی کرده است.

پسندیده با بیان اینکه اعزام زندانیان به مراکز درمانی نیاز به اخذ مجوز قضایی دارد، اضافه کرد: با توجه به شرایط موجود و شیوع ویروس کرونا به منظور جلوگیری از سرایت این ویروس در جامعه زندان، مقررات سخت بهداشتی اعمال می‌شود.

او یادآور شد: زندانیان پس از بازگشت از مراکز درمانی به زندان در قرنطینه‌های بهداشتی به مدت ۱۴ روز نگهداری می‌شوند که البته مشکلات خاص خود را دارد.

رییس زندان مرکزی سنندج تاکید کرد: حضور متخصصان در قالب گروه‌های جهادی کمک شایانی به حل مشکلات پزشکی مددجویان دارای بیماری‌های خاص قلبی و عروقی در این مرکز کرد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.