نظری گفت: کمک به نیازمندان وظیفه انسانی ما است و باید توجه کرد که کمک به خانواده زندانیان و آزادی زندانیان جرائم غیرعمد باقیات‌الصالحات است

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، یحیی نظری فرماندار سنندج در مراسم جشن گلریزان که با حضور جمعی از رؤسای اتحادیه‌های سنندج برگزار شد، اظهار کرد: حضور زندانیان جرائم غیرعمد در زندان‌ها منجر به ایجاد آسیب‌های اجتماعی میان آن‌ها خواهد شد.

او با اشاره به اینکه باید کمک کرد تا زندانیان جرائم غیرعمد به آغوش خانواده‌هایشان بازگردند، افزود: باید با کمک خیرین و مردم نیک‌اندیش زمینه آزادی آن‌ها مهیا شود.

او هدف از برگزاری جشن گلریزان را کمک به تحقق اهداف آرمانی ستاد مردمی دیه در راستای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد و نیازمند عنوان کرد.

فرماندار سنندج اعلام کرد: یاری رساندن به نیازمندان وظیفه انسانی ما است و باید دانست که کمک به خانواده زندانیان و آزادی زندانیان جرائم غیرعمد باقیات‌الصالحات است.

نظری بیان کرد: کمک‌های انسان‌دوستانه و توجه به تبعات بی‌سرپرست بودن خانواده‌های زندانیان به کاهش آسیب‌های اجتماعی کمک خواهد کرد.

مدیرکل زندان‌های کردستان نیز با قدردانی از دعوت فرماندار سنندج و حضور خیرین استان، آمار آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در سال گذشته و مبالغ جمع‌آوری شده با مشارکت همه جانبه خیرین نوع دوست را اعلام کرد.

مراد فتحی بیان کرد: جامعه زندان شامل دو قشر جرائم عمد و غیرعمد است که در برگزاری مراسم‌های گلریزان بحث اصلی کمک به زندانیان غیرعمد و غیر بزه‌کار است.

او اظهار کرد: خانواده زندانی در جامعه شرایط سختی را تجربه می‌کنند و باید کمک‌حال این افراد بود.

فتحی خاطرنشان کرد: عید فطر برای همه جامعه است چه بهتر که در این عید بزرگ معنوی با مشارکت‌های انسانی خیرین این شادی را بین خانواده‌های بی‌بضاعت زندانیان نیز تقسیم کنیم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.