جزئیات برگزاری آیین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در یاسوج اعلام شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد، زمان، مکان و سخنران آیین سی و دومین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در شهر یاسوج مرکز این استان را اعلام کرد.

حجت الاسلام و المسلمین سید جواد خاضع افزود: آیین بزرگداشت پنجاه و هشتمین سالگرد قیام خونین ۱۵ خرداد نیز همزمان با این آیین در شهر یاسوج برگزار می‌شود.

او ادامه داد: این آیین های از ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه صبح فردا ۱۴ خرداد در مصلای امام خمینی (ره) شهر یاسوج آغاز می‌شود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: سخنران این ۲ آیین حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا ادیانی رییس سازمان عقیدتی - سیاسی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران است.

حجت الاسلام خاضع عنوان کرد: دعوت می‌شود که قشر‌های مختلف مردم کهگیلویه و بویراحمد در این آیین ها حضور داشته و با آرمان‌های والای امام راحل، نظام، انقلاب و رهبری تجدید بیعت کنند.

او افزود: برگزاری این مراسم در شهر یاسوج همراه با رعایت کامل نکات بهداشتی و حفظ فاصله گذاری اجتماعی از سوی افراد شرکت کننده است.

حجت الاسلام خاضع گفت: مراکز شهرستان‌ها و بخش‌های کهگیلویه و بویراحمد نیز پیش از ظهر فردا جمعه، میزبان آیین سی و دومین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و آیین بزرگداشت پنجاه و هشتمین سالگرد قیام خونین ۱۵ خرداد است.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.