استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: امانت‌داری و بی‌ طرفی همه مجریان در انتخابات ۱۴۰۰ مطالبه جدی مردم است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد در دیدار اعضای هیئت نظارت بر انتخابات کهگیلویه و بویراحمد گفت: انتخابات بر مبنای اصول امانت‌ داری، بی‌طرفی و قانون‌گرایی و بر اساس شاخص‌ های تعریف‌ شده در تراز جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود.
 
کلانتری افزود: سلامت انتخابات جزو اصول خدشه‌ ناپذیر همه مسئولان اجرایی و دست‌ اندر کاران برگزاری انتخابات است و مهم‌ترین موضوع برای تحقق این مهم عمل شفاف به قانون است.

او اضافه کرد: امانت‌ داری و بی‌طرفی همه مجریان وظیفه‌ ای است که مطالبه جدی مردم است و هر اقدامی که بر اساس بی‌طرفی و امانت‌ داری انجام گیرد اعتماد سازی عمومی را به وجود می‌آورد.
 
کلانتری بیان کرد: موضوع مهم دیگری که در همه ادوار گذشته مورد توجه جدی بوده امنیت انتخابات است.

او وظایف مسئولان برگزاری انتخابات را تأمین امنیت برگزاری انتخابات در همه مراحل چه قبل از انتخابات و حین و بعد از انتخابات دانست و بیان کرد: این امر مهم با همت و تلاش همه نیرو‌های انتظامی و همکاری و حمایت اعضای شورای تأمین و همچنین مشارکت و همراهی مردم در سال‌ های گذشته به‌خوبی محقق شده است.
 
کلانتری افزود: در این دوره هم با آسیب‌ شناسی و استفاده از همه تجارب گذشته و اتخاذ تدابیر لازم متناسب با شرایط کنونی همه امکانات لازم پیش‌ بینی شده است و هیچ مشکلی وجود ندارد.

استاندار با ابراز اینکه کاندیدا‌های انتخابات نقش اصلی را در ایجاد مشارکت حداکثری و شور و نشاط انتخاباتی دارند، گفت: امیدواریم با عمل به قانون، رعایت امانت‌ داری و اصل بی‌ طرفی و اقدامات قاطع با هدف سلامت و امنیت انتخابات شاهد مشارکت مؤثر مردم در روز ۲۸ خرداد در محل شعب اخذ رأی باشیم.
 
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.