دعوت به ناهنجاری‌ از سوی کاندیدا‌ها جرم است

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کهگیلویه و بويراحمد گفت: تحرکات انتخاباتی به جد رصد و با متخلفان بدون تعارف برخورد می کنیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، عیسی حسنی معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کهگیلویه و بويراحمد در نشست توجیهی و هم اندیشی با اصحاب رسانه با اشاره به وظایف دستگاه قضا در انتخابات‌ سال‌ های گذشته و ۱۴۰۰ افزود: در روز رأی گیری امسال قضات نظارت میدانی در شعب مختلف دارند.
 
حسنی افزود: بحث بر انگیز‌ ترین انتخابات برای ما مجلس و شورا‌ها است و در سنوات گذشته شاهد بداخلاقی‌ هایی از سوی کاندیدا‌ها یا منسوبین به کاندیدا‌ها بودیم.

او با اشاره به حمل سلاح در انتخابات‌ های گذشته بیان کرد: همین امروز رای افرادی که در انتخابات قبلی به تیرانداز اقدام کردند صادر شد پس نامزدهای انتخاباتی سعی نکنند با احساسات مردم بازی کنند.
 
حسنی با بیان اینکه گا‌ها شاهد ناهنجاری‌ هایی در انتخابات در سطح استان بوده ایم بیان کرد: دعوت به ناهنجاری‌ ها از سوی کاندیدا‌ها جرم است.

او با اشاره به اینکه دادگستری استان از سال‌ های گذشته سعی کرده رابطه خوبی با رسانه‌ ها برقرار کند گفت: ایجاد روحیه نشاط در انتخابات مهم است.
 
انتهای پيام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.