فرماندار شهرستان گچساران از تایید صلاحیت ۱۰ تن از داوطلبان انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه گچساران و باشت خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، علیرضا اتابک فرماندار شهرستان گچساران گفت: در فرایند انتخابات بخشی از تایید صلاحیت ها مرحله اول اعلام شد که تعدادی عدم احراز و رد صلاحیت شدند و این افراد به شورای نگهبان اعتراض خود را اعلام کرده بودند.

اتابک افزود: پس از بررسی های شورای نگهبان نتایج به وزارت کشور اعلام و عصر دیروز نیز به فرمانداری شهرستان گچساران ابلاغ شد.

او خاطرنشان کرد: " ریحان محمد پور"، "علیمراد جعفری"، "سید حبیب الله حسینی" و "محمد مهدی فروغی نیا"، هومان عسکری، نستور درخشنده پور، محمود فاطمی، هوشنگ گرجی زاده، سید محمد یوسف کاظمی بیدک و محمد محمودی ۱۰ داوطلب تایید صلاحیت شده در حوزه انتخابیه گچساران و باشت هستند.

اتابک با بیان اینکه ۵ تن از داوطلبان در این حوزه انتخابیه انصراف داده اند، اظهار کرد: ۶ تن از داوطلبان انتخابات میان دوره ای مجلس در حوزه انتخابیه گچساران و باشت عدم احراز صلاحیت و ۱۰ داوطلب تایید صلاحیت شده اند.

فرماندار شهرستان گچساران بیان کرد: در مجموع ۲۱ تن داوطلب شامل یک خانم و ۲۰ آقا برای شرکت در انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه «گچساران و باشت» ثبت نام کرده بودند.

گفتنی است که انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه گچساران و باشت در استان کهگیلویه و بویراحمد ۲۸ خرداد ماه ۱۴۰۰ برگزار می شود.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.