شرکت لنوو تصمیم دارد در آینده نزدیک از ۳ دستگاه جدید خود رونمایی کند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت لنوو از سه تبلت جدید خود رونمایی کرده که یکی از این ۳ مدل قیمت بالا و دیگری از قیمت پایین‌تری برخوردار هستند و قرار است به زودی به بازار جهانی عرضه شوند.

Lenovo Pad Pro ۲۰۲۱ چه ویژگی‌هایی دارد؟

مدل لنوو پد پرو ۲۰۲۱ از چیپست اسنپدراگون ۸۷۰ بهره می‌برد، اما تمرکز اصلی در اینجا نمایشگر این تبلت است و یک پنل OLED ۱۱.۵ اینچی ۹۰ هرتز در این دستگاه لنوو وجود دارد و این صفحه نمایش به لطف رزولوشن ۲۵۶۰ ۱، ۱۶۰۰ پیکسل از وضوح بیشتری برخوردار است و فضای رنگی گسترده‌تر DCI-P۳ را به صورت ۱۰۰ ٪ پوشش می‌دهد.

این دستگاه علاوه بر پشتیبانی از Dolby Vision و HDR۱۰، روشنایی معمولی آن ۴۲۰ نیت است (اوج ۶۰۰ نیت) و از کم نور شدن DC برای تجربه بدون لرزش پشتیبانی می‌کند.


بیشتر بخوانید


Pad Pro ۲۰۲۱ یک تبلت کاملا نازک و سبک است و تنها ۵.۸ میلی متر و ۴۸۵ گرم اندازه و وزن دارد. باتری این تبلت ۸، ۶۰۰ میلی آمپری است که برای ۱۵ ساعت پخش فیلم یا ۸ ساعت وبگردی کافی است. این تبلت از Quick Charge ۳.۰ برای حداکثر ۲۰ وات قدرت پشتیبانی می‌کند.

پردازنده S۸۷۰ با ۶ گیگابایت رم (LPDDR۵) و ۱۲۸ گیگابایت حافظه (UFS ۳.۱) برای این دستگاه در نظر گرفته شده که البته آن را می‌توان از طریق microSD گسترش داد و از ویژگی‌های دیگر آن می‌توان به پورت USB-C (۳.۱)، Wi-Fi ۶ (MIMO ۲x۲) و بلوتوث ۵.۱ اشاره کرد.

این تبلت دارای یک دوربین دوتایی با لنز اصلی ۱۳ مگاپیکسلی (فوکوس خودکار) و یک دوربین مجهز به زاویه دید فوق العاده ۵ مگاپیکسلی (۱۲۰ درجه) است. در جلو یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی و یک دوربین ToF برای احراز هویت وجود دارد.

عرضه ۳ دستگاه جدید لنوو در آینده نزدیک / تبلت‌های جدید لنوو چه ویژگی‌هایی دارد؟

Lenovo Pad Pro ۲۰۲۱ از ۳۱ مه با قیمت ۲۵۰۰ CNY (۳۹۰ دلار / ۳۲۰ یورو) در چین به فروش می‌رسد.

Lenovo Pad Plus ۱۱ چه مشخصاتی دارد؟

این تبلت از LCD یازده اینچی با رزولوشن ۲۰۰۰ ۱، ۱۲۰۰ پیکسل و پشتیبانی از HDR برخوردار است و لنوو پد پلاس از چیپست اسنپدراگون ۷۵۰G با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی بهره می‌برد. با استفاده از شیار کارت microSD می‌توانید تا ۱ ترابایت حافظه بیشتر نیز به این تبلت هوشمند اضافه کنید.

این تبلت دارای یک باتری ۷، ۷۰۰ میلی آمپری با پشتیبانی از Quick Charge ۳.۰ از طریق USB-C است. باتری برای ۱۲ ساعت فیلم یا ۱۲ ساعت وبگردی مناسب هست و در قسمت پشتی تنها یک دوربین ۱۳MP قرار دارد و پد پلاس هم از ۳۱ مه در چین به فروش می‌رسد. قیمت این تبلت هوشمند ۱، ۶۰۰ CNY (۲۵۰ دلار / ۲۰۰ یورو) است.

Lenovo Pad ۱۱ چه ویژگی دارد؟

این تبلت هم در اندازه ۱۱ اینچی ارائه می‌شود و چهار بلندگو با پشتیبانی Dolby Atmos دارد و در پشت تبلت یک لنز ۱۳MP و در جلو هم یک لنز ۸MP + حسگر ToF وجود دارد.

تفاوت عمده در چیپست اسنپدراگون ۶۶۲ است و اینکه شما فقط ۴ گیگابایت رم به علاوه ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی دریافت می‌کنید. باتری همان ظرفیت ۷، ۷۰۰ میلی آمپر ساعتی و پشتیبانی سریع شارژ ۳.۰ (۲۰ وات) از طریق USB-C است و Lenovo Pad ۱۱ به زودی با قیمت ۱۰۰۰۰ CNY (۱۷۰ دلار / ۱۴۰ یورو) عرضه می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار