اطلاعات گوشی های سری جدید Oppo به بیرون درز کرد

شرکت اوپو در چند روز آینده تلفن‌های جدیدی را معرفی می‌کند و حالا اطلاعاتی درباره جزئیات این تلفن‌ها در اینترنت منتشر شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از فون آرنا؛ کمتر از یک هفته به اعلام رسمی سری Oppo Reno 6 باقی مانده و گزارشاتی از مدل‌ها و جزئیات گوشی‌هایی که قرار است توسط اوپو رونمایی شود منتشر شده که شامل تلفن‌های Oppo Reno 6، 5G، Reno 6 Pro 5G و Reno 6 Pro + 5G می‌شود.


بیشتر بخوانید


گوشی Oppo Reno 6، 5G

گزارشات این گوشی را با عنوان مقرون به صرفه‌ترین تلفن هوشمند این سری معرفی کردند و گفتند که این گوشی به یک تراشه MediaTek مجهز است و با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی همراه است و نسخه ۱۲/۲۵۶ گیگابایتی نیز در دسترس خواهد بود. خریداران به نمایشگر تخت ۶.۵۵ اینچی دسترسی خواهند داشت که با حاشیه‌های باریک و چانه ضخیم‌تر احاطه شده است. از ویژگی‌های نمایشگر Full-HD + (وضوح 2400، 10، 1080p) می‌توان به پشتیبانی از سرعت تازه سازی ۹۰ هرتز و استفاده از سوراخی در گوشه بالا سمت چپ برای دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی اشاره کرد.

چند روز مانده تا رونمایی، اطلاعات گوشی های سری جدید Oppo به بیرون درز کرد

قسمت پشت این تلفن به دوربین سه گانه مجهز شده که به نظر می‌رسد تنظیمات دوربین آیفون ۱۲ و LG Wing است. یکی از این دوربین‌ها از یک سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی استفاده می‌کند. در مورد دوربین‌های دیگر چیزی مشخص نیست، اما ممکن است آن‌ها به عنوان دوربین‌های فوق عریض و ماکرو عمل کنند.

یک قاب آلومینیومی تخت بین جلو و عقب گوشی قرار دارد که به نظر می‌رسد از آیفون ۱۲ الهام گرفته شده، اگرچه پرچمداران اخیر سونی اکسپریا نیز از این ظاهر تخت استفاده کرده اند. در این قاب دکمه پاور معمول در سمت راست، مجموعه‌ای از کلید‌های تنظیم صدا در سمت چپ و جک هدفون ۳.۵ میلی متری در قسمت پایین قرار دارد. جزئیات اضافی که قابل ذکر است پشتیبانی تلفن از شارژ سریع ۶۵ وات است. Galaxy Oppo، Night Sea و Summer Harumi سه رنگ گوشی Oppo Reno 6 هستند.

گوشی Oppo Reno 6 Pro 5G

گزارش شده که این تلفن نیز تقریباً همان تنظیمات داخلی مدل قبلی را دارد و تفاوت اصلی در این است که این گوشی از سیستم دوربین چهارگانه با همان دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی استفاده می‌کند. اطلاعات فاش شده همچنین حاکی از آن است که Oppo در حال جایگزینی فریم مسطح با اجرای مدورتر است. گفته می‌شود اندازه صفحه نمایش ۶.۵۵ اینچ است و مشخص نیست که آیا جک هدفون ۳.۵ میلی متری در این گوشی حفظ شده یا خیر. این تلفن قرار است با همان رنگ‌های استاندارد Reno 6: Galaxy Dream، Night Sea و Summer Harumi به فروش برسد.

چند روز مانده تا رونمایی، اطلاعات گوشی های سری جدید Oppo به بیرون درز کرد

گوشی Oppo Reno 6 Pro + 5G

این گوشی با تراشه Snapdragon ۸۷۰ کوالکام به جای MediaTek عرضه می‌شود و از یک دوربین چهارگانه به روز شده استفاده می‌کند که از سنسور ۵۰ مگاپیکسلی Sony IMX766 پشتیبانی می‌کند. اوپو قبلاً از این سنسور به عنوان دوربین اصلی و فوق العاده عریض Find X3 Pro استفاده کرده است. بنابراین کاربران Reno 6 Pro + مطمئناً می‌توانند انتظار نتایج چشمگیر داشته باشند. متأسفانه، هیچ صحبتی در مورد دوربین‌های باقی مانده مطرح نشده است. گزارش شده که Oppo Reno 6 Pro + 5G در هنگام عرضه با دو رنگ - Summer Harumi و Moon Sea در دسترس خواهد بود.

چند روز مانده تا رونمایی، اطلاعات گوشی های سری جدید Oppo به بیرون درز کرد

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار