کارشناس هواشناسی گفت: امشب در برخی مناطق کشور از جمله تهران رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی می شود.

 سرکرده کارشناس هواشناسی در گفت و گو با خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، تصریح کرد: امشب تهرانی ها منتظر رگبار و رعد و برق و بارش پراکنده  باران باشند. روز گذشته  دمای هوای پایتخت ۳۴ درجه بود که اکنون به ۳۱ درجه رسیده است و فردا هم یک تا دو درجه خنک تر می شود.

او ادامه داد: طی امشب و فردا شاهد رگبار، رعد و برق و وزش باد شدید موقتی، احتمال صاعقه در ارتفاعات و همچنین بالا آمدن سطح آب رودخانه‌ها در  برخی مناطق استان تهران خواهیم بود.

این کارشناس هواشناسی گفت : همچنین طی دو روز آینده کاهش ۵ درجه‌ای دمای هوا در استان تهران پیش بینی می شود.

سرکرده با بیان اینکه طی امشب و فردا در استان‌های واقع در شمال غرب، مناطق جنوب، غرب، اصفهان، شمال فارس،کرمان و یزد، شرق هرمزگان ، سیستان و بلوچستان، دامنه‌های جنوبی البرز واقع در استان های قزوین، البرز و تهران شاهد رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید  خواهیم بود .

سرکرده گفت: همچنین در استان‌های گیلان ،مازندران و گلستان شاهد رگبار باران و رعد و برق و وزش باد شدید و در برخی مناطق مستعد ریزش تگرگ خواهیم بود.

کارشناس هواشناسی ادامه داد: فردا و پس فردا در برخی نقاط استان‌های تهران، البرز ، سمنان، مرکزی و قم احتمال وزش باد و گرد و خاک وجود دارد .

او یادآور شد :در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه شدت بارش در استان‌های آذربایجان غربی آذربایجان شرقی اردبیل کردستان و زنجان خواهد بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۶ ۰۵ خرداد ۱۴۰۰
الحمدلله خیلی هوا خوب و خنک شده. باران هم که عالی
آخرین اخبار