نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی گفت: انتخابات ۱۴۰۰ به عنوان حماسه‌ای دیگر از حضور مردم در تعیین سرنوشت کشوراست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی همایش مودت و همدلی نیرو‌های مسلح استان مرکزی گفت: انتخابات ۱۴۰۰ به عنوان حماسه‌ای دیگر از حضور مردم در تعیین سرنوشت کشوراست.

آیت الله دری نجف آبادی افزود: حضور در این عرصه بزرگ و حساس و سرنوشت ساز حق و وظیفه همه ملت ایران است.

او اضافه کرد: همدلی و همراهی نیرو‌های مسلح، مردم و مسئولین گامی بزرگ در عبور از مشکلات اقتصادی کشور و جلب اعتماد حداکثری برای حضور مردم در پای صندوق‌های رای و انتخاب فرد اصلح برای سکانداری امور اجرایی کشور است.

آزاد سازی خرمشهر اوج همدلی مردم و نیرو‌های مسلح

نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی ضمن گرامیداشت حماسه سوم خرداد و آزاد سازی خرمشهر بیان کرد: این حماسه بزرگ و با عظمت در تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی بیانگر اوج قدرت ایمان، اعتقاد، ولایت مداری و مردمی بودن نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران است.

او اظهار کرد: نیرو‌های مسلح در کنار مردم در این روز با عظمت، حماسه‌ای ماندگار و جاوید در تاریخ انقلاب اسلامی رقم زدند که نقشه‌های شوم دشمنان را نقش بر آب کرد.

آیت الله دری نجف آبادی با بیان اینکه آزادسازی خرمشهر از دست دشمنی که از حمایت‌های همه جانبه قدرت‌های بزرگ برخوردار بود، عزت و اقتدار نظام اسلامی را به نمایش گذاشت اظهار داشت: سوم خرداد سالروز آزادی خرمشهر، عزت و عظمت مردم ایران را به نمایش گذاشت.

قدرت ایمان، اراده، شجاعت و غیرت رمز پیروزی مردم فلسطین

او به پیروزی مردم فلسطین در انتفاضه سوم و جنگ دوازده روزه بر علیه رژیم غاصب صهیونیسم نیز اشاره کرد و ادامه داد: قدرت ایمان، اراده، شجاعت و غیرت مردم فلسطین رمز این پیروزی در مقابل قدرت پوشالی اسرائیل به شمار می‌رود.

نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی به اوج قدرت رهبری داهیانه امام خمینی (ره) در مقابل دشمنان اشاره و اظهار داشت: خمینی کبیر (ره) ملت را از چنگال اجانب شرق و غرب نجات داد و سکان این کشتی پرتلاطم را به دست امام خامنه‌ای (مدظله العالی) سپرد.

مدیریت جهادی راه حل مشکلات اقتصادی

او به مشکلات اقتصادی کشور هم اشاره و بیان کرد: مدیریت جهادی در این دوره از تاریخ کشور می‌تواند مشکلات را تا حد زیادی بر مردم آسان کرده و التهابات بازار اقتصادی را آرام و نگرانی‌های مردم را تا حدود زیادی رفع کند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.