پس از بررسی صلاحیت داوطلبان شورا‌های روستا‌ها در استان مرکزی نتایج به افراد اعلام شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، با پایان بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات شورا‌های اسلامی روستا نتیجه تایید یا رد صلاحیت داوطلبان استان مرکزی به آن‌ها اعلام شد.

طبق قانون دواطلبان رد صلاحیت شده از فردا سوم تا ششم خرداد به مدت ۴ روز فرصت دارند اعتراض خود را به هیات نظارت شهرستان اعلام کنند.

علی اکبر کریمی نماینده مردم اراک خنداب و کمیجان و رئیس هیئت عالی نظارت بر انتخابات استان مرکزی در این نشست گفت: داوطلبان رد صلاحیت شده شورا‌های اسلامی روستا‌های استان مرکزی یک دوره دیگر فرصت اعتراض دارند.

کریمی افزود: داوطلبان رد صلاحیت شده شورا‌های روستا‌های استان مرکزی
یک بار اعتراضشان را به بخشداری‌ها اعلام کرده اند و از تاریخ ابلاغ نتایج (امروز) ۴ روز فرصت دارند مجدد اعتراضشان را به هیات نظارت بر انتخابات شورا‌های اسلامی شهرستان اعلام کنند.

او اضافه کرد: هیئت عالی نظارت بر انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا نظارت را در دو بخش بررسی و تایید صلاحیت‌ها با استعلام از مراجع قانونی و همچنین نظارت بر روند برگزاری انتخابات تا اعلام نتایج را برعهده دارند.

در استان مرکزی سه نفر از نمایندگان مجلس اعضای هیئت عالی نظارت بر انتخابات هستند و از هر شهرستان هم ۵ نفر عضو این هیئت هستند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.