نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: مردم باید در انتخاب افراد دقت زیادی داشته باشند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در جمع مدیران استان به انتخابات پیش رو اشاره کرد و گفت: انتخابات امری مهم و ضروری در کشور محسوب می‌شود و مردم باید در انتخاب افراد دقت زیادی داشته باشند تا بهترین نفرات سکان امور را در دست بگیرند.

آیت الله دری نجف آبادی افزود: حضور آگاهانه و پرشور در پای صندوق‌های رای بسیار حائز اهمیت است و همه باید برای برگزاری انتخاباتی با شکوه و با حضور حداکثری تلاش کنیم تا بار دیگر برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی رقم بخورد.

او به تحولات منطقه هم اشاره و اضافه کرد: این روز‌ها شاهد افزایش جنایات صهیونیست‌ها بر سر مردم مظلوم فلسطین هستیم و همه باید از مردم مظلوم فلسطین دفاع کنیم و جهان یکپارچه باید مقابل اسرائیل ایستادگی کند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی بیان کرد: امروز یکپارچه فلسطین مقابل صهیونیست‌های جنایتکار ایستاده و شاهد این هستیم معادلات و نقشه‌های کوردلانه اسرائیلی در حال از بین رفتن است و اکنون وقت حمایت از قدس شریف است تا بتوان با قدرت در راستای نابودی اسرائیل قدم برداشت.

او ضمن محکومیت حوادث دلخراش افغانستان تصریح کرد: تروریست‌ها جان مردم افغانستان را هدف قرار دادند و هرچه زودتر باید عاملان این حادثه شناسایی و مجازات شوند.

آیت الله دری نجف آبادی ضمن تاکید بر تحکیم بنیان خانواده به اهمیت فرزند آوری تاکید کرد و گفت: فرزند آوری و تربیت فرزند صالح از ضروریات است که آینده کشور را تضمین میکند.

در پایان این مراسم حجت الاسلام فرخی به عنوان دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان مرکزی معرفی و از خدمات سردار کریمی دبیر سابق این ستاد قدردانی شد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.