سردار سبحانی فر در همایش سوم خرداد در ساوه گفت: اگر رشادت‌های امثال حاج قاسم نبود داعش خون آشام به ناموس ملت تعرض می‌کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  سردار سبحانی فر، مشاور عالی فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم گرامیداشت حماسه‌ی آزاد سازی خرمشهر در گلزار شهدای شهر ساوه گفت: اگر رشادت‌ها و شجاعت‌های افرادی، چون حاج قاسم سلیمانی در منطقه نبود، الان باید با ترس تعرض دشمن خون آشام به ناموس ملت را در مرز‌های غربی و استان‌های کشورمان شاهد بودیم

سردار سبحانی فر افزود: امروز تحت شدیدترین هجمه‌ها و دشمنی‌ها از سوی رسانه‌های معاند هستیم که با اطلاعات نادرست نقش ایران در حذف گروه‌های تروریستی امثال داعش را برای ملت بی تاثیر و هزینه بردار مطرح می‌کنند.

او با بیان اینکه به این ترتیب امروز کشورمان در شرایط بسیار مهم و سرنوشت سازی قرار گرفته اضافه کرد: البته نقشه‌های استکبار جهانی در تشکیل و تجهیز گروه تروریستی داعش بر همگان عیان شده است.

موج گفتمان سازی انقلاب اسلامی در کشور‌های منطقه

مشاور عالی فرماندهی کل سپاه با اشاره به دستاورد‌های انقلاب اسلامی در عرصه‌های جهانی ادامه داد: امروز تلاش، پشتکارو توانمندی‌ها و تکنولوژی‌های پیشرفته علمی و نظامی فرزندان این آب و خاک با رهبری شجاع و مدبر موجی از گفتمان سازی انقلاب اسلامی را در کشور‌های منطقه به راه انداخته است.

او با اشاره به اینکه فلسفه‌ی وجودی انقلاب اسلامی اجرای عدالت و مبارزه با ظالمین است ادامه داد: اگرسایه فشار‌های تحریم و برخی سهل انگاری‌های داخلی از روی ملت برداشته شود؛ سرعت پیشرفت کشور چندین برابر خواهد شد.

سردار سبحانی فر اضافه کرد: امروز همه ما مدیون خون شهدا هستیم و باید در حفظ آرمان‌های شهدا و برگشتن به اصل انقلاب در دستگیری از محرومین و خدمت به ضعفا از یکدیگر سبقت بگیریم و اجازه ندهیم برخی‌ها در فضای مجازی با ایجاد شبهات و شعار‌های عوام فریبانه، ملت را اساس انقلاب دور نمایند.

انتخابات پیش رو آزمون بزرگ ملت در برابر دشمنان قسم خورده

او عزتمندی امروز کشور را یادگاری عظیم از ایثار شهدا و جانبازان دانست و تصریح کرد: انتخابات پیش رو یکی از آزمون‌های بزرگ ملت در برابر دشمنان قسم خورده است که همه وظیفه داریم با تبلیغ و تشویق همدیگر، نقش تاثیر گذار خود در جمهوری اسلامی را به نمایش بگذاریم.

مشاور عالی فرماندهی کل سپاه تاکید کرد: ما در دفاع مقدس با جانفشانی و مقاومت ملت شجاع ایران، با کمترین امکانات و تقدیم ۱۸۸ هزار شهید، ثابت کردیم که همواره بر پای آرمان‌های انقلاب و عزت کشورمان ایستاده ایم.

در پایان این مراسم به مناسبت سوم خرداد سالروز حماسه‌ی بزرگ آزاد سازی خرمشهر، قبور مطهر شهدای شهر ساوه گلباران شد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.