پایگاه مجازی منتسب به دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب، تصویری از ایشان را با چفیه فلسطینی در فضای مجازی منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، جنگ یازده روزه مردم فلسطین با رژیم اشغالگر قدس امروز و با قبول آتش بس از سوی این رژیم به پایان رسید و مقاومت مردمی فلسطینیان به نتیجه رسید و پیروز شدند.

رهبر معظم انقلاب به مناسبت پیروزی مقاومت در این جنگ دوازده روزه بر رژیم صهیونیستی، با پیامی خطاب به ملت فلسطین، این پیروزی را به آنان تبریک گفتند و فرمودند:

" خداوند عزیز و قدیر را برای نصرت و عزتی که به مجاهدان فلسطینی عطا کرد سپاس می‌گویم و نزول سکینه و طمأنینه بر دل‌های مجروح شهید دادگان، و رحمت و بشارت برای شهیدان، و شفای کامل برای آسیب‌دیدگان را از خداوند منان مسألت می‌کنم، و پیروزی بر رژیم جنایتکار صهیونیست را تبریک می‌گویم. تجربه‌ی «شیخ جراح» در ایستادگی در برابر زورگویی رژیم و شهرک‌نشینانِ مزدور، باید دستورالعمل همیشگی مردم غیور فلسطین باشد. به جوانمردان «شیخ جراح» درود می‌فرستم. "

در پی انتشار این پیام، پایگاه مجازی منتسب به دفتر رهبر معظم انقلاب، تصویری از ایشان را با چفیه مخصوص فلسطینی‌ها که سیاه و سفید و نقش دار است و به سمبلی از مقاومت مردم این کشور تبدیل شده، منتشر کرد.


بیشتر بخوانید


در ادامه تصویر مقام معظم رهبری با این چفیه را مشاهده می‌کنید:

تصویری از مقام معظم رهبری با چفیه فلسطینی

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار