منابع غربی افشا کردند نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از آمریکا خواسته است ۲ الی ۳ روز به این رژیم برای رسیدن به آتش‌بس فرصت دهد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از آناتولی، منابع غربی مطلع از مذاکرات آتش‌بس میان رژیم صهیونیستی و جناح‌های فلسطینی افشا کردند «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، از دولت آمریکا خواسته است برای برقراری آتش‌بس، به این رژیم ۲ یا ۳ روز مهلت بدهد.

این منابع مطلع به خبرنگار خبرگزاری آناتولی اطلاع دادند دولت آمریکا از نتانیاهو خواسته بود روز یکشنبه یا دوشنبه آتش‌بس اعلام کند، ولی نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی ۲ الی ۳ روز این آمریکا مهلت خواسته است تا بتواند اهداف خود را در غزه مورد حمله قرار دهد و بعد آتش‌بس اعلام کند.

«باراک رافید»، خبرنگار سیاسی خبرگزاری عبری زبان «واللا»، به شبکه سی‌ان‌ان اطلاع داده است مسئولان صهیونیست اعلام کردند ظرف ۲۴ الی ۴۸ ساعت آینده آتش‌بس اعلام می‌شود و عملیات نظامی در غزه پایان خواهد یافت.

به نوشته آناتولی، دولت «جو بایدن»، رئیس‌جمهور آمریکا، به رژیم صهیونیستی اعلام کرده است زمان عملیات نظامی به پایان رسیده است.

رئیس‌جمهور آمریکا روز دوشنبه با نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در خلال ارتباط تلفنی که داشت اعلام کرده بود از رژیم صهیونیستی حمایت می‌کند چرا که این رژیم درحال «دفاع» از خودش است! همچنین بایدن ادعا کرده بود که انتظار دارد آتش‌بس به زودی اتفاق بیفتد و دولت آمریکا در حال رایزنی با دولت مصر است تا بتوانند آرامش را به منطقه بازگرداند.

با این حال منابع آگاه از جزئیات در خصوص آتش‌بس فاش کردند نتانیاهو از هرگونه تعهد در قبال آتش‌بس خودداری می‌کند. این منابع اظهار داشتند که تماس‌های اولیه برای دستیابی به اعلام آتش‌بس در جریان است، اما دفتر نخست‌رژیم صهیونیستی این را انکار می‌کند.

آخرین آمار شهدا فلسطینی تنها در غزه به عدد ۲۱۲ تن از جمله ۶۱ کودک و ۳۶ زن شهید و بیش از ۱۴۰۰ نفر مجروح رسیده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار