مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌ های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد گفت: این اداره کل از پایان‌نامه‌ ها و رساله‌ های کارشناسی ارشد و دکتری با موضوع دفاع مقدس حمایت می‌کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، سرهنگ آسمند مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌ های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد حمایت از پژوهش‌ های حوزه دفاع مقدس را از مهم‌ترین برنامه‌ های این اداره‌کل عنوان کرد و گفت: امسال در نظر داریم از پایان‌ نامه‌ها و رساله‌ های کارشناسی ارشد و دکتری با موضوع دفاع مقدس حمایت کنیم.

آسمند افزود: بر این اساس، از موضوعات خوب و کاربردی دفاع مقدس در حوزه نظامی و علمی-کاربردی حمایت مالی و معنوی می‌شود.

او با اشاره به تدریس دو واحد درسی آشنایی با علوم و معارف دفاع مقدس در دانشگاه‌ ها و مراکز آموزشی استان، ادامه داد: این دو واحد درسی توسط اساتیدی که از بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌ های دفاع مقدس مجوزهای لازم را اخذ کرده‌اند، تدریس می‌شود.

آسمند از اساتید درس آشنایی با علوم و معارف دفاع مقدس خواست اطلاع‌ رسانی لازم در خصوص حمایت از پایان‌ نامه‌ ها و رساله‌ های کارشناسی ارشد و دکتری با موضوع دفاع مقدس در مراکز دانشگاهی را انجام دهند.

او با اشاره به اینکه ۱۱ استاد دارای مجوز تدریس آشنایی با علوم و معارف دفاع مقدس در استان هستند، گفت: مجوزهای تدریس تعدادی از اساتید نیز در حال پیگیری است.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.