وزیر خارجه آمریکا در ادامه حمایت‌های این کشور از جنایات رژیم اشغالگر مدعی شد که حملات موشکی به سرزمین‌های اشغالی باید متوقف شود.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از الجزیره، آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا باز هم از جنایات رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین دفاع کرد.

آنتونی بلینکن گفت: «در سطوح مختلف، با همتایان ذی‌ربط در منطقه در تماس هستیم. به‌دنبال متوقف کردن خشونتی هستیم که جان کودکان، زنان و بی گناهان را می‌گیرد.»

وزیر خارجه آمریکا افزود: «در مورد حق اسرائیل در دفاع از خود واضح بوده‌ایم. حملات موشکی علیه اسرائیل باید متوقف شود.»

وزارت خارجه آمریکا: حماس باید حملات موشکی خود را متوقف کند

ند پرایس، سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا نیز با اعلام اینکه «کشته شدن هر فرد در خشونت‌های فعلی در منطقه باعث تأسف است»، بدون اشاره به جنایات صهیونیست‌ها افزود: «حماس باید بلافاصله حملات موشکی تروریستی خود را متوقف کند.»

سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا مدعی شد: «ما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا خشونت‌های فعلی را پایان دهیم. ما بر تلاش‌های دیپلماتیک با اسرائیلی‌ها، فلسطینی‌ها و احزاب منطقه‌ای مانند مصر و قطر متمرکز هستیم.»

ند پرایس گفت: «اکنون باید یک قدم اساسی برداشته شود، آن هم جلوگیری از شلیک موشک‌های حماس است. جای تأسف است کشته‌هایی از مردم فلسطینی از‌جمله کودکان، وجود دارند.»

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا مدعی شد: «پرونده شیخ جراح دلیل این درگیری‌ها بود و ما از اسرائیل خواستیم که با اهالی این محله با احترام رفتار کند. ما از جلسه علنی شورای امنیت در هفته آینده درباره اوضاع منطقه حمایت می‌کنیم.»

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا مدعی شد: «ما از هر دو طرف خواسته ایم هرگونه تحریکاتی مانند شهرک‌سازی، تخریب خانه‌ها و حملات تروریستی را متوقف کنند.»

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۰ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
ما هم خواهان پایان دادن به اشغالگری اسراییل و پس دادن زمینهای دزدیده شده به فلسطینها و پس دادن حکومت آمریکا به مردم آمریکا و اخراج صهیونیستهایی چون تو از سیستم حاکمیتی آمریکاییم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۷ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
به‌دنبال متوقف کردن خشونتی هستیم که جان کودکان، زنان و بی گناهان را می‌گیرد.» جان عمه ات تا فلسطینی کشته و آواره و نابود شود نفستان در نمی اید اما نوبت به اسرائیلی اشغالگر نوچاتان که رسید خواهان توقف خشونت هستید ؟ خشونت فقط در مورد صهیون معنی می دهد؟ جان و مال و خواب کودکان فلسطینی مهم نیست؟ شما مردم جهان را چی فرض کردید ؟ شما چگونه حشراتی هستید ؟ دفاع فلسطینیان را خشونت و ترور می خوانید و کشتار و ظلم و وحشیگری صهیون را دفاع می خوانید ؟ فکر نمی کنید برگه را وارونه گرفته اید ؟ می دانید شرافت و انسانیت چیست ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۴ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
آمریکایی های زور گو دیگه دوره بزن در رو تموم شده وقتی فلسطینی‌ها ی بی‌گناه زیر حملات رژیم صهیونسیتی بود شما لعنتی‌های جبار خوشحالی می کردید وخبری ازتون نبود حالا که شکست رو می بینید صدای واویلتا تون در آمده وحشی های دنیای مدرنیته انشاالله وعده الهی محقق خواهد شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۰ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
باید که صدای واویلایشان تا روز نابودی ادامه داشته باشد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۰ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
این صدای شکستن ستون فقراتشان است به امید خدا
آخرین اخبار