دبیر هیات عالی نظارت بر انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستای لرستان گفت: صلاحیت ۱۲۳ نفر از مجموع ۲۱۳ داوطلب شورا‌های شهری استان تایید شده است.

به  گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد، باقر پورحسینی  دبیر هیات عالی نظارت بر انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستای لرستان با اشاره به جزئیات رسیدگی به اعتراض داوطلبان رد صلاحیت شده انتخابات شورا‌های اسلامی شهر در لرستان اظهار کرد: در مجموع ۲۳۵ داوطلب رد صلاحیت شده بودند که ۲۱۳ نفر آن‌ها نسبت به این مساله ثبت اعتراض داشتند.

پورحسینی با اشاره به اینکه بررسی اعتراض داوطلبان رد صلاحیت شده از ۱۲ تا ۲۲ اردیبهشت انجام شده است ادامه داد: رسیدگی به شکایات این افراد، با نگاه انعطافی صورت گرفت و در مجموع ۱۲۳ نفر تایید صلاحیت شدند.

او بیان کرد: تا پایان امشب اطلاعات افراد تایید صلاحیت شده در این مرحله به ستاد انتخابات استان ارسال و در سامانه وزارت کشور بازگذاری می‌شود.

دبیر اجرایی هیات عالی نظارت بر انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستای لرستان افزود: فردا ۲۳ اردیبهشت اسامی افراد تایید صلاحیت شده به فرمانداری‌ها اعلام و روز ۲۴ اردیبهشت کتبی به داوطلبان اعلام می‌شود.

پورحسینی با اشاره به اینکه حفط آبروی داوطلبان واجب است و گاهی عدم اعتبار مدرک تحصیلی موجب رد صلاحیت است اضافه کرد: داوطلبان رد صلاحیت شده در مرحله استانی، می‌توانند از ۲۵ اردیبهشت جاری اعتراض خود را به دبیرخانه هیات نظارت استان ارسال کنند تا پرونده آنان به هیات مرکزی ارسال شود.

یکهزار و ۴۸۳ داوطلب برای شرکت در ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر‌های لرستان نام نویسی کرده بودند.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر و روستا ۲۸ خرداد امسال همزمان با سراسر کشور در لرستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.