نایب رییس شورای وحدت نیرو‌های انقلاب لرستان گفت: رییس جمهور اصلح باید با روحیه عدالت‌خواهی با فساد برخورد جدی داشته باشد.

به  گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد، حسن شریعت نژاد نایب رئیس شورای وحدت نیرو‌های انقلاب لرستان گفت: سرنوشت کشور در انتخابات رقم می‌خورد و بی توجه‌ای یا بی‌تفاوتی در این عرصه حساس و خطیر، زیبنده نظام اسلامی نیست.

شریعت نژاد با بیان اینکه مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح ۲ موضوع اصلی در انتخابات است افزود: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، اقتدار و امنیت ملی را در پی دارد و پشتوانه مشروعیت نظام محسوب می‌شود.

او گفت: حضور در انتخابات در نظام اسلامی به واسطه وجود دشمنان داخلی و خارجی در حقیقت رای به سیستم سیاسی در کشور به شمار رفته و مشارکت حداکثری مردم همیشه بر تصمیمات دشمنان ما در هر برهه و عقب نشینی آنان تاثیرگذار بوده است.

به گفته نایب رئیس شورای وحدت نیرو‌های انقلاب لرستان انتخابات تجلی گاه و عرصه تعیین سرنوشت هر جامعه و هر شهروند برای تصمیم گیری و تصمیم سازی به منظور بهبود شرایط جامعه و حرکت به سمت تغییرات برجسته و محسوس و قابل لمس است.

شریعت نژاد گفت: تلاش برای تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات و پرهیز از دلسرد نمودن مردم، یک اصل مهم و همیشگی در انتخابات است.

او تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران بر پایه رای مردم بنا شده بنابراین حضور وسیع مردم در پای صندق‌های رای برای موجودیت نظام جمهوری اسلامی جنبه حیاتی دارد و مشارکت بالا در این انتخابات بسیار حایز اهمیت است.

 نایب رئیس شورای وحدت نیرو‌های انقلاب لرستان افزود: پرهیز از عوامفریبی و شعار‌های بدون پشتوانه دیگر الزامات رفتاری در عرصه تبلیغات انتخاباتی و رقابت‌های سیاسی است تا بدین ترتیب اخلاق اسلامی و اخلاق انسانی سر لوحه کار همه فعالان سیاسی قرار گیرد.

شریعت نژاد در بخش دیگری از این گفتگو اظهار داشت: شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی بر کار تیمی تاکید دارد.

او افزود: هدف اصلی شورای ائتلاف این است که وحدت و انسجام حداکثری در بین نیرو‌های جبهه انقلاب شکل بگیرد و با دعوت از همه نیرو‌های انقلابی حضور تمامی احزاب را در شورای ائتلاف می‌پذیرد.

 نایب رئیس شورای وحدت نیرو‌های انقلاب لرستان ادامه داد: شعار اصلی شورا بعد از دعوت عموم مردم به مشارکت حداکثری در انتخابات دعوت به وحدت، همدلی، انسجام و کار تشکیلاتی در جبهه شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی است.

شریعت با بیان اینکه فعالیت شورای ائتلاف انقلاب اسلامی استان لرستان با حضور منتخبین احزاب و افراد حقیقی و حقوقی به عنوان بخشی از جبهه انقلاب اسلامی مدتی است آغاز شده، افزود: شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی جمعی فراگیر از چهره‌های ملی، مسئولان احزاب و تشکل‌ها و چهره‌های انقلابی محلات با تاکید بر حضور گسترده مردم در انتخابات است.

ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا ۲۸ خردادماه سال ۱۴۰۰ همزمان با انتخابات سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری ایران برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.