امسال ۶۱۵ پایگاه ثابت و سیار شورای زکات در سراسر استان فارس برای جمع‌آوری فطریه و کفاره مستقر شده است که در روز عید سعید فطر آماده خدمت رسانی هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس گفت: به منظور جمع آوری زکات فطریه و کفاره در استان تعداد ۶۱۵ پایگاه در مساجد، مراکز نیکوکاری و خیریه ها، ادارات کمیته امداد، معابر و مکان‌هایی که نماز عید فطر برپا می‌شود مستقر شده است.

او افزود: امسال ۶۱۵ پایگاه ثابت و سیار شورای زکات در سراسر استان فارس برای جمع‌آوری فطریه و کفاره مستقر شده است که در روز عید سعید فطر آماده خدمت رسانی هستند.

بذرافشان ادامه داد: با توجه به شرایط جامعه در پی شیوع بیماری کرونا در کشور، امکان استفاده از شیوه‌های نوین و الکترونیکی برای پرداخت غیرحضوری زکات فطره فراهم‌شده است و مردم نیکوکار و فهیم استان می‌توانند از این طریق زکات فطریه خود را به منظور کمک به نیازمندان پرداخت کنند.

او بیان کرد: مردم می‌توانند از طریق شماره گیری کد دستوری#۵*۰۷۱ *۸۸۷۷ * و شماره کارت‌های ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۵۹۵۲۸ برای رکات فطریه عام، ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۶۷۷۹۴ برای زکات فطریه سادات، ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۷۶۰۶۸ برای کفاره غیر عمد و ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۸۴۳۳۶ برای کفاره عمد جهت کمک به نیازمندان اقدام کنند.

مدیر کل کمیته امداد خمینی فارس در پایان با بیان اینکه پارسال بیش از ۲۶ میلیارد تومان زکات فطریه و کفاره توسط مردم استان پرداخت شده است، اضافه کرد: امسال ۴۰ درصد رشد برای کمک‌های مردمی پیش بینی شده است؛ همچنین به منظور جمع آوری زکات فطریه و کفاره در استان تعداد ۶۱۵ پایگاه در مساجد، مراکز نیکوکاری و خیریه ها، ادارات کمیته امداد، معابر و مکان‌هایی که نماز عید فطر برپا می‌شود مستقر شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.