درگیری دو جوان با قمه صحنه ای ترسناک را در یکی از خیابان های انگلیس رقم زد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است صحنه درگیری با سلاح سرد دو مرد انگلیسی در یکی از خیابان‌های این کشور را به تصویر می‌کشد. در این ویدئو دو مرد جوان در حالی که غرق خون هستند با قمه به یکدیگر حمله می‌کنند. این اتفاق در ساعت ۳.۱۵ بعدازظهر تاریخ ۹ می‌ در خیابانی در منطقه «لانکاشر» انگلیس رخ داد.

در ویدئوی منتشر شده مشاهده می‌شود دو مرد جوان در حالی که قمه در دست دارند با یکدیگر مبارزه می‌کنند. در این ویدئو یکی از مردان جوان در حالی که قمه اش را در هوا می‌چرخاند به سمت مرد دیگر یورش برده و چند بار آن‌ها قمه‌های خود را به سمت یکدیگر فرود می‌آورند. لحظاتی بعد قمه یکی از آن‌ها روی کف خیابان افتاده و او با دست خالی مجبور به فرار می‌شود.


بیشتر بخوانید


ساکنان محلی که با دیدن این صحنه‌های خشن دچار ترس و وحشت شده بودند بلافاصله با پلیس تماس گرفتند. «جیمز پیندر»، سخنگوی پلیس لانکاشر در این باره گفت: این حادثه توسط تلفن همراه ضبط و در فضای مجازی منتشر شد. ما از مردم می‌خواهیم که از انتشار بیشتر آن خودداری کنند. بنا به اعلام پلیس محلی انگلیس این درگیری با سلاح سرد بین یک مرد ۳۱ و ۲۶ ساله رخ داد.

بنا به اعلام پلیس هر دو جوان توسط پلیس بازداشت شدند. هنوز علت درگیری میان این دو نفر مشخص نشده است. تحقیقات پلیس محلی انگلیس در این باره ادامه دارد. پلیس از شهروندان و شاهدان عینی خواسته تا اطلاعات خود در مورد این حادثه را در اختیار آن‌ها قرار دهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
وحید
۱۷:۱۰ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
عجب مورتال کمباتی بودن برای خودشون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۲ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
به به! به به!
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۰۸:۰۴ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
داریم بر میگردیم به دوران باستان فقط البسه زرهی و سپر و کلاه زنجیری ضد ضربات شمشیر و خنجر باید می پوشیدن !!!! بلابدور چه شود !!! .