نتانیاهو در واکنش به حملات راکتی از نوار غزه مدعی شد این رژیم پاسخی سخت به آن خواهد داد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از نشریه تایمز اسرائیل، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی به حملات راکتی از نوار غزه واکنش نشان داد.

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سخنانی مدعی شد: اسرائیل به شدت پاسخ خواهد داد. ما حمله به سرزمین مان، به پایتخت مان، به شهروندانمان و یا سربازان مان را تحمل نمی‌کنیم.

نتانیاهو همچنین گفت این دور از درگیری‌ها ممکن است برای مدت زمانی طول بکشد.

پیشتر و در پی پایان مهلتی که گردان‌های قسام و گردان‌های قدس به رژیم صهیونیستی برایخارج کردن نیروهایش از مسجدالاقصی داده بودند، حملات راکتی به سوی شهر‌های قدس اشغالی و سدیروت به انجام رسید.

در پی این حملات، آژیر‌های هشدار در شهر قدس به صدا درآمد و جلسه کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) لغو شد و اعضای آن به منطقه‌ای ایمن برده شدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۲:۱۳ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
بنام خداوند جان و خرد :
پرتاب بیش از ۲۵۰ موشک از سوی نوار غزه به اراضی اشغالی صهیونیستی .
چرا و به چه علت ؟!!! موشکهای مقاومت اسلامی فلسطینیان با این حجم زیاد که شلیک می شود به طرف اهداف مشخص شده صهیونیستها خسارات قابل توجه جانی و مالی به صهیونیستها نمی زند و بسیاری اوقات حتی یک نفر صهیونیستی هم زخمی و کشته نمی دهند و فقط صهیونیستها رو می ترساند و به پناهگاهای امن و امانشان می روند و خسارات مالی آنچنانی هم که قابل توجه باشد به زیرساختهاشون وارد نمی کند ولی یک موشک صهیونیستهای ملعونین غاصب که به طرف فلسطینیان مظلوم شلیک می کنند انقدر خسارات جانی و مالی زیاد قابل توجهی وارد می کنند به فلسطینیان مظلوم و دیگر مسلمانان جهان اسلام ناب محمدی ص !!!! بی زحمت یک موشک بسیار قوی و پر قدرت نقطه زن بنام عمار درست کنید به طرف نظامیان صهیونیستهای کثیف کافر شکنجه گران اشغالگران سفاک کودک کشان مظلوم کشان شیاطین خبیث پرتاب کنید تا تارومارشان کند زیرورویشان کند با تمامی زیرساختهای اتمی و غیر اتمیشون و پایگاهای نظامیشون رو که برای حمله به مسلمین جهان اسلام ناب محمدی ص ساخته اند را نابود کند که با شلیک هر یک موشک عمار به طرف صهیونیستهای ملعون روزشان شب ظلمانی تیره و تار گورستانهایشان شود و از هر لحاظ کیفی و کمی در ضعف شدیدی قرار بگیرند و نتوانند قدرتشان را مداوم بازیابی کنند و زودتر سقوط کنند و جهان اسلام ناب محمدی ص و فلسطین اشغالی و قدس شریف از شر نکبتشان خلاص شوند برای همیشه . افتاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد . و من الله توفیق .
والسلام و صلوات التماس دعا . والتماس تفکر .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۳ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
امروز شبکه خبردر ساعات سحر یه خبر فوری داشت مبنی بر هدف قرار گرفتن خودروی فرماندهان اسراییلی وکشته شدن سرنشینانش


yjc لطفا اگه دروغ نبوده این خبر رو کار کنین
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۱:۲۱ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
نتانیاهو انشا الله پایان عمرت نزدیکه.
Iran (Islamic Republic of)
omid
۰۹:۵۰ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
شاید بفهمید مردم فلسطین، لبنان، یمن و .. در این سالها چه کشیده اند........اللهم عجل لولیک الفرج
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۶ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
اسراییلی ها بیچاره ها تا حالا صدای آژیر نشنیده بودن که الان شنیدن مرسی مقاومت.
آخرین اخبار