بازیکن پرسپولیس درباره تساوی این تیم برابر سپاهان توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  سیامک نعمتی هافبک تیم فوتبال پرسپولیس درباره تساوی این تیم برابر سپاهان در لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: دقیقه ۹۰ در موقعیت ضد حمله من را از پشت زدند. در آن صحنه با کتف زمین خوردم و باید ام آر آی بدهم.  

نعمتی درباره دربی پایتخت، گفت: برای ما بازی با سپاهان مهمتر از دربی بود. ما برای بازی بعد به طور کامل آماده می‌شویم.   متاسفانه در بازی با سپاهان نتوانستیم ۳ امتیاز بگیریم. حق ما در این بازی پیروزی بود. به طور کلی بازی در اختیار ما بود، اما آخر بازی عقب رفتیم و از این موضوع ضربه خوردیم.

او درباره اینکه ضربه محبی با پای او وارد دروازه پرسپولیس شد، گفت: توپ به سینه من برخورد کرد و در مسیر توپ بودم. سپاهانی‌ها موقعیت زیادی نداشتند. ما خیلی بد گل خوردیم.

نعمتی درباره درگیری پایان بازی گفت: من ندیدم چه کسی درگیری را شروع کرد،   اما بازیکنان سپاهان بد حرف می‌زدند.   اینجا نباید چنین حرف‌هایی  زده شود، زیرا همه با هم رفیق هستیم.  

او افزود: یکی از بازیکنان سپاهان به من گفت چرا زمین می‌افتی؟ به این دلیل روی زمین افتادم که کتفم آسیب دید. باید تعویض می‌شدم که این اتفاق هم رخ نداد. بازیکنان سپاهان نباید آن حرف‌ها را می‌زدند. بازیکنان ما چیز خاصی نگفتند. خود سپاهانی‌ها شلوغ کردند. نمی‌دانم چرا سپاهانی ها بی دلیل شلوغ کاری کردند. سپاهانی ها در زمین فوتبال باید خودشان را نشان می‌دادند، نه بیرون از زمین.

پرسپولیسی ها مخالف اتلاف وقت هستند 

نعمتی درباره اظهارات محرم نویدکیا مبنی بر اتلاف وقت پرسپولیسی‌ها گفت: ما که در زمین بودیم نشنیدیم به ما چنین چیزی گفته باشند. ما مخالف اتلاف وقت هستیم.

او بیان کرد: یکی از توپ‌ها به صورت من برخورد کرد و دلیل دیگر زمین خوردن من هم این بود که کتفم آسیب دید. اصلا وقت کشی نکردیم. سپاهانی‌ها مدام با داور حرف می‌زدند. درست نیست که هرکسی هرچه دلش کی خواهد بگوید.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار