با اعلام رنگ بندی جدید کرونا در خراسان جنوبی، فعالیت‌های ورزشی با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در شهرستان‌های زرد مجاز اعلام شد.

عزیزی مدیر کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی در گفتگو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: در جلسه ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا در خراسان جنوبی و اعلام رنگ بندی جدید شهرستان ها، فعالیت‌های ورزشی در شهرستان‌های با رنگ بندی زرد کرونایی، همچون خوسف، درمیان، سربیشه، سرایان و بشرویه مجاز اعلام شد.

او افزود: همچنین شهرستان‌های نهبندان و قاینات در وضعیت قرمز و زیرکوه، بیرجند، فردوس و طبس در وضعیت نارنجی قرار دارند.

عزیزی ادامه داد: در جلسه ستاد مقابله با کرونای استان با توجه به انعکاس درخواست‌های متعدد باشگاه داران و ورزشکاران مبنی بر ادامه فعالیت، بعد از طرح و بررسی با توجه به اینکه فعالیت‌های ورزشی در گروه ۳ قرار دارند، فعالیت‌های ورزشی در شهرستان‌های با رنگ بندی قرمز و نارنجی همچنان تعطیل و غیر مجاز اعلام شد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان تصریح کرد: همچنین در این جلسه مقرر شد اسامی ورزشکارانی که برای حضور در مسابقات ملی، منطقه‌ای و بین المللی نیاز به تمرین دارند به وسیله‌ی اداره کل ورزش و جوانان استان به کمیته امنیتی اعلام شود.

او در ادامه گفت: ورزشکاران بعد از معرفی، بر اساس دستورالعمل های بهداشتی اعلامی از سوی دانشگاه علوم پزشکی، در فضای ورزشی با تهویه مناسب و رعایت فاصله گذاری اجتماعی می‌توانند به فعالیت و تمرینات خود ادامه دهند.

عزیزی اظهار کرد: با توجه به لزوم اجرای مصوبات ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا، مدیران باشگاه‌های ورزشی، مربیان، رؤسای هیئت‌های ورزشی و مدیران مجموعه‌های ورزشی عمومی و خصوصی به این مهم توجه داشته باشند و مانند گذشته همراهی کنند تا به زودی شاهد عادی شدن فعالیت‌های ورزشی در تمامی شهرستان‌های استان باشیم.

مدیر کل ورزش و جوانان استان افزود: در شهرستان‌های دارای محدودیت، نظارت و بازرسی‌ها از اماکن ورزشی و باشگاه‌ها همچنان ادامه خواهد داشت و با متخلفین احتمالی برابر ضوابط و مقررات برخورد خواهد شد.

انتهای پیام / س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار