دبیر کل حزب الله لبنان در سخنرانی به مناسبت روز قدس از همگان خواست تا با حضور پر رنگ‌ترشان، موضع صادقانه و مومنانه در برابر فلسطین داشته باشند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، سید حسن نصرالله، دبیر کل حزب الله لبنان در آغاز سخنرانی خود درباره روز جهانی قدس اعلام کرد: ما امروز برای ابراز تعهد، اعتقاد و پای‌بندی به مسئولیت‌های خود در قبال آرمان فلسطین در سکوی متحد نیرو‌های مقاومت با همدیگر دیدار می‌کنیم.

همکاری و تعامل کرانه باختری برای حمایت از قدس تحولی مهم است

دبیر کل حزب الله لبنان گفت: ما از همگان دعوت می‌کنیم تا حضور پر رنگ‌تر داشته و بیانی مناسب درباره موضع صادقانه و مومنانه در برابر قدس و فلسطین داشته باشیم.

وی افزود: ما امروز برای ابراز تعهد، اعتقاد و پای‌بندی به مسئولیت‌های خود در قبال آرمان فلسطین در سکوی متحد نیرو‌های مقاومت با همدیگر دیدار می‌کنیم.

نصرالله تاکید کرد: ما از همگان دعوت می‌کنیم تا حضور پر رنگ‌تری داشته و بیانی مناسب درباره موضع صادقانه و مومنانه در برابر قدس و فلسطین داشته باشیم.

وی با بیان این که هبه القدس در هفته‌های گذشته حضور جوانان قهرمان را در میدان به نمایش گذاشت، گفت: همکاری و تعامل کرانه باختری از لحاظ نظامی برای حمایت از قدس تحولی مهم است.

محور مقاومت جدی، صادقانه و حقیقی است

سید حسن نصرالله با تاکید بر این موضوع که وقایع اخیر نشانگر پای‌بندی ملت فلسطین به حقوق خود و دست نکشیدن از این حقوق است، گفت: عملیات قهرمانانه اخیر در کرانه باختری شکلی از پافشاری ملت فلسطین به خاک خودشان است.

دبیر کل حزب الله لبنان تصریح کرد: نسل‌های جوان فلسطین همچنان خون و روح و استعداد خود را برای قربانی کردن در مسیر پیروزی آینده فدا می‌کنند.

وی تاکید کرد: محور مقاومت جدی، صادقانه و حقیقی است، بر خلاف سازمان‌های عربی و این محور در حال تکامل و همبستگی و هماهنگی است و این از عوامل بشارت دهنده‌ای است که سبب می‌شود ما احساس کنیم آزادی قدس نزدیک است.

بحران‌های عمیق رژیم صهیونیستی در حال آشکار شدن است

دبیر کل حزب الله لبنان گفت: در زمانی که ما شاهد صلابت محور مقاومت هستیم، با وجود دشواری‌ها و جنگ‌ها، ما شاهد فروپاشی محور‌های دیگری هستیم که در منطقه ما جنگ‌هایی را علیه مقاومت رهبری می‌کردند.

نصرالله افزود: بحران‌های عمیق در داخل رژیم صهیونیستی در حال آشکار شدن به شکلی قوی و روشن است و بسیاری از تحلیلگران صهیونیست درخصوص موجودیت این رژیم در میان این بحران‌ها ابراز نگرانی می‌کنند.

وی با تاکید بر ضرورت این موضوع که عادی‌سازی باید صدای مقاومت آزاد را در میان ملت ما بالا برده و مسئولیت رویارویی را فزونی بخشد، گفت: کشور‌هایی که عادی‌سازی روابط (با رژیم صهیونیستی) کرده‌اند، هیچ روزی بخشی از جنگ (در کنار مقاومت) نبوده‌اند تا خروج شان تأثیری داشته باشد. مسئولیت ما ارائه تمامی اشکال حمایتی به مقاومت فلسطین است و این‌که نیروی محور مقاومت فزونی یابد.

دبیر کل حزب الله یادآور شد: این سرزمین نه برای اسرائیل است و نه برای شهرک‌نشینانی که از مناطق مختلف دنیا آمده‌اند؛ بلکه برای فلسطینی‌ها و فرزندان این منطقه است.

حاج قاسم سلیمانی روح و اثراتش با قدرت در تمامی میادین محور مقاومت حاضر است

سید حسن نصرالله تاکید کرد: من به روح بزرگ فرمانده شهید، حاج قاسم سلیمانی سلام می‌فرستم؛ کسی که صورت، روح و اثراتش با قدرت در تمامی میادین محور مقاومت حاضر است.

رژیم صهیونیستی می‌داند که آینده‌ای ندارد

دبیر کل حزب الله لبنان گفت: صهیونیست‌ها پیش خودشان می‌دانند که این رژیم آینده‌ای ندارد و عمر باقی‌مانده آن بسیار کوتاه است و به همین خاطر خون‌هایشان و تلاش‌هایشان را هدر می‌دهند.

وی افزود: منطق سلیمی که باید به همه اشغالگران و تجاوزکاران داده شود، این است که آن‌ها باید سرزمینی را که اشغال کرده‌اند، ترک کنند؛ وگرنه آن‌ها با زور به مکان‌هایی که از آن‌جا آمده‌اند، بازگشت داده می‌شوند.

جهاد ملت فلسطین برای همگان در این جهان حجت است

نصرالله گفت: من به ملت فلسطین و جوانان قدس و تمام فرزندان این ملت مظلوم و مجاهد، مقاوم که به حقوق خود چنگ زده‌اند، سلام می‌رسانم؛ مادامی که ملت فلسطین به حقوق خود پای‌بند است و مبارزه‌اش را ادامه می‌دهد، افراد حقیر نخواهند توانست مسأله فلسطین را از بین ببرند.

دبیر کل حزب الله لبنان تاکید کرد: جهاد ملت فلسطین برای هر مسلمان و هر عربی و نیز هر انسان آزادی در این جهان حجت محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۹:۰۲ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
بنام خداوند جان و خرد :
وَأُخْرَىٰ تُحِبُّونَهَا ۖ نَصْرٌ مِنَ اللَّهِ وَفَتْحٌ قَرِيبٌ ۗ وَبَشِّرِ الْمُؤْمِنِينَ .
نتانیاهوی ملعون شکست خورده و برکنار شده و دارودستهای اراذلین و اوباشهای سفاکش می خواهد از آب گلالود ماهی بگیرد و جنگ و تنشهای مضاعفی در قدس شریف شروع کرده که جهان اسلام را برای حمله به صهیونیستها آماده کند و امت واحده سر تا سر جهان اسلام ناب محمدی ص هم آمده اند برای حمله نهایی و نتانیاهوی ملعون می خواهد آمریکای تروریست و همپیمانانش را بیش از پیش همراه خود کند چونکه داره سقوط می کند به ته چاه زباله دان تاریخ بشری داره زور آخرشو می زنه ولی بدان که کور خواندی ابله موذی موش کثیف بدان و آگاه باش زوال و فروپاشیتان با سرعت خیره کننده ایی از چندی قبل شروع شده و شمارش معکوسش برای انحلال و محو رژیم صهیونیستی جعلیتان شروع شده و به زودی زود به آخر خط خواهید رسید و به زباله دان تاریخ بشریت انداخته خواهید شد و تاریخ مصرفتان برای آمریکایها و دیگر همپیمانانش هم تمام شده و آنان هم بیش از این برای بقای شما هزینه نخواهند کرد چونکه منفعتیو ارزشی برایشان دیگر ندارید و مهره سوخته ایی بیش نیستید برایشان و بیش از این تاوان شما صهیونیستها را نمی پردازند چراکه خودشان تا گلو در منجلاب بدبختیهای داخلی کشورهایشان فرو رفته اند و فقط می خواهند خودشان را نجات دهند بدان و آگاه باش نتانیاهوی ملعون زور بی خودی و دست پای بی خودی داری می زنی تو و صهیونیست دیگر رفتنی شدید برای همیشه و نماز فتح پیروزی را مومنین مسلمین پشت سر ولی امر مسلمین جهان اسلام در قدس شریف و سپس در مکه مکرمه و مدینه منوره به زودی زود و به حول قوه الهی خداوند جل جلاله خواهند خواند . افتاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد . والسلام و صلوات التماس دعا . وَأُخْرَىٰ تُحِبُّونَهَا ۖ نَصْرٌ مِنَ اللَّهِ وَفَتْحٌ قَرِيبٌ ۗ وَبَشِّرِ الْمُؤْمِنِينَ .
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۹:۴۲ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰
بنام خداوند جان و خرد :
وَأُخْرَىٰ تُحِبُّونَهَانَصْرٌ مِنَ اللَّهِ وَفَتْحٌ قَرِيبٌ وَبَشِّرِ الْمُؤْمِنِينَ .
انشاءالله تصوری سردار دلهای عزیزمان صدیق شهید حاج قاسم سلیمانی بزرگوار عادل و سخاوتمند دلسوز بشریت مظلوم مومنین مستضعفین بزودی زود در سر تا سر شهر ها و روستاهای فلسطین اشغالی و قدس شریف آزاد شده نصب خواهد شد و نماز پیروزی شکر گذاری را در مسجدالاقصی زیر گنبد سبزش پشت سر ولی امر مسلمین جهان اسلام ناب محمدی ص مومنین مسلمین امت واحده رسول الله ص خواهند خواند و سپس در مکه مکرمه و مدینه منوره و در بین الحرمین حضرت اربابمان اباعبدالله الحسین ع و حضرت ابوالفضل العباس ع می خوانند در ضمن این مسجد که گنبد طلایی دارد که به قدس شریف معروف است مسجدقبه الصخره است نه مسجد الاقصی دقت کنید امت واحده رسول الله ص و نگذارید صهیونیستها آسیبی به مسجد الاقصی که گنبدش سبز رنگ است وارد کنند انشاءالله به زودی زود فلسطین و قدس شریف آزاد خواهد شد و صهیونیستها فروپاشی و نابود و پراکنده و برای همیشه تاریخ بشریت محو خواهند شد .
وَأُخْرَىٰ تُحِبُّونَهَانَصْرٌ مِنَ اللَّهِ وَفَتْحٌ قَرِيبٌ وَبَشِّرِ الْمُؤْمِنِينَ .
والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۴ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
ننگ بر رژیم صهیونیستی
Iran (Islamic Republic of)
Hassan
۰۵:۵۵ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
حفظکم الله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۲۱ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
زنده باد آرمان مقاومت تا ابد
Iran (Islamic Republic of)
قنبری اهواز
۰۵:۰۶ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
به یاری خداوند و به برکت خون حاج قاسم قدس آزاد خواهد شد و ما در قدس نماز می خوانیم همانگونه که کربلا آزاد شد و با افتخار و پای پیاده زائر حرم اباعبدالله بودیم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۰۳ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
درود بر سید حسن نصرالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۴۶ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
درود بر سید حسن نصرالله و ملت مقاوم فلسطین و مرگ بر اسراییل کودک کش و امریکای جنایتکار.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۴ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
خدایا به داد ملت ایران ولبنان برس
France
ناشناس
۰۱:۳۶ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
عشقمی سید حسن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۳ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
انشاالله خدابه شماورهبرعزیزطول عمرعنایت بفرمایدودشمنانتون نابودکند.انشاالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۱ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
درود خدا بر تو سید جان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۲ ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
ان شاء ا...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۶ ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
امیدوارم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۸ ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
بزنید بگید زدیم محکم بزنید قاطع بزنید بزنید که بلند نشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۳ ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
سید جان سلام
ان شاءالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۵ ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
ان شاالله که زودتر از موعود شاهد آزادی فلسطین و پیروزی مقاومت خواهیم بود. به مدد امیرالمؤمنین امام علی علیه السّلام.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۴ ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
درود بر سید جان
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۲۲:۰۵ ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
چرا خانه های امن الهی یا در دست صهیونیست است یا در دست آل سعود وهابی. به امید آزادی این اماکن متبرکه از دستان خبیث صهیونیست و آل سعود وهابی و خواندن نماز هم در مسجدالاقصی و هم در جوار خانه کعبه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۲ ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
اللهم احفظ نصرالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۱ ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
ایم جمله سید عزیز که گفتن اسرائیل میداند که آیندهدای ندارد براشون از صد تا موشک هم بدتر و تاثیرگذارتر بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۶ ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
مرگ براسرائیل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۹ ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
بله
آخرین اخبار