معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: ۱۷هزار و ۱۵۲ دوز واکسن کرونا وارد کهگیلویه و بویراحمد شده است که تاکنون ۱۰هزار و ۱۷۰ واکسن آن تزریق شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، بانشی معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در نشست خبری واکسیناسیون کرونا گفت: از ابتدای امسال تاکنون به بیش از ۱۲ میلیون تن در سامانه سیب سلامت خدمت رسانی شده است.
 
بانشی افزود: واکسن‌ های روسی، چینی، هندی و کره جنوبی در کشور و در استان تزریق شده است.

او با بیان اینکه این واکسن در ۲ دوز تزریق می‌شود ادامه داد: تزریق واکسن به منزله پیشگیری کامل نیست بلکه تنها از مرگ و میر جلوگیری می‌کند.
 
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی یاسوج افزود: ۱۷هزار و ۱۵۲ دوز واکسن کرونا وارد استان کهگیلویه و بویراحمد شده است که تاکنون ۱۰هزار و ۱۷۰واکسن آن تزریق شده است.

بانشی افزود: تاکنون چهار هزار و ۹۴۰ تن در حوزه درمان، بیش از ۲ هزار تن در مراکز بهداشت، ۹۲۱ تن نظام پزشکی،۴۰ نن در آرامستان ها، هزار و ۱۱۹ تن از بیماران خاص و ۱۱۱ تن از پارکبانان، ۳۷۹ تن از جانبازان و ۱۳۶ تن از سالمندان تاکنون واکسن را دریافت کرده اند.
 
او با اشاره به اینکه دیروز هزار و ۱۲۸ واکسن نیز تزریق شده است گفت: ۱۰ هزار و ۳۳۱ تن هشتاد سال به بالا در استان وجود دارد که در اولویت تزریق واکسن هستند.

بانشی در خصوص تزریق واکسن به پارکبانان گفت: اسامی پارکبانانی که واکسن به آن‌ ها تزریق می‌شود در رسانه‌ ها اعلام می‌شود.
 
او با اشاره به اینکه به همه بیماران خاص واکسن تزریق نشده است، افزود: تاکنون ۱۵۷ تن از تزریق واکسن عوارض داشته اند.
 
پیر سبزی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نیز گفت: از ابتدای شروع کرونا تاکنون ۸۶ هزار خبر در حوزه کرونا تولید شده است.
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.