انجام ۲۰۰ مورد بازرسی از ادارات کل استانی و ادارات شهرستانی چهارمحال و بختیاری

طی روز‌های اخیر بیش از ۲۰۰ مورد بازرسی توسط دفتر بازرسی استانداری، بازرسی کل استان و فرمانداری‌های تابعه از ادارات کل استانی، ادارات شهرستانی و شهرداری‌ها صورت گرفته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، شهاب قائدی مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: در طی روز‌های اخیر بیش از ۲۰۰ مورد بازرسی توسط دفتر بازرسی استانداری، بازرسی کل استان و فرمانداری‌ها تابعه از ادارات کل استانی، ادارات شهرستانی و شهرداری‌ها صورت گرفته است و گزارش این بازرسی‌ها در ستاد کرونا ارائه خواهد شد.

او با تاکید بر اینکه با ادارات و دستگاه‌های اجرایی که دستورالعمل‌های بهداشتی را به‌خوبی رعایت نمی‌کنند با جدیت برخورد می‌شود، افزود: طبق مصوبات ستاد کرونای ملی و استانی به منظور کنترل و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا محدودیت‌هایی در شهرستان‌های ده‌گانه استان اجرا شد.


بیشتر بخوانید


قائدی اضافه کرد: از ابتدای اجرای طرح محدودیت‌های کرونایی در مرکز استان و سایر شهرستان‌ها بازرسی از ادارات، نهاد‌ها و سازمان‌ها در حال انجام است، به منظور تاثیرگذاری مناسب این محدودیت‌ها در کنترل شیوع بیماری کرونا نیاز بود که نظارت و بازرسی‌ها افزایش پیدا کند، این نظارت‌ها در شهرستان‌ها به‌صورت مستمر در حال انجام است.

او با تاکید بر اینکه با افرادی که دستورالعمل‌های ابلاغی از سوی ستاد ملی کرونا را رعایت نکنند، مطابق دستورالعمل‌ها برخورد می‌شود، ادامه داد: مدیران دستگاه‌های متخلف به تخلفات اداری معرفی و در ستاد کرونای چهارمحال و بختیاری نیز نام این دستگاه‌ها اعلام خواهد شد.

قائدی با بیان اینکه مردم همکاری خوبی با تیم‌های بازرسی داشته اند، گفت: بر اساس گزارش‌های واصله توسط مردم، بازرسی‌ها به صورت محسوس و نامحسوس در سطح استان در حال انجام است و مردم می‌توانند در صورت داشتن سوال و یا طرح شکایت از طریق تماس با سامانه ۱۱۱ (سامد) اقدام کنند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.