مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران از ایمن شدن ۳۵ نقطه پر حادثه در جاده‌های استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،عباسعلی نجفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران کاهش میزان تصادفات در جاده‌های برون شهری و روستایی را در نتیجه اقدامات ایمن سازی محور‌ها بیان کرد و گفت: ۳۵ نقطه پر حادثه در جاده‌های مازندران ایمن شد.

او با اشاره به طرح آشکارسازی نقطه پرحادثه در جاده‌های استان به عنوان یکی از روش‌های کاهش سوانح رانندگی و افزایش ایمنی تردد، افزود: محور‌های هراز، سوادکوه، کندوان، ساری - کیاسر -سمنان و محور کناره از جمله این جاده‌ها محسوب می‌شوند.

نجفی با بیان اینکه آشکارسازی نقاط پر حادثه با نصب علایم و اقدامات ایمنی انجام می‌شود، گفت: اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت و اجرای خط کشی در محور‌های استان با جدیت در حال اجر است.

او افزود: اجرای ریزش برداری رانش‌ها، مرمت لغزش‌های جاده‌ای که بر اثر بارش‌ها در محور‌های کوهستانی خصوصا محور‌های شریانی استان و محور‌های فرعی و روستایی اتفاق افتاده است و همچنین شانه سازی محور‌ها، از جمله مهمترین اقدامات این اداره کل بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: جاده‌های ارتباطی مازندران به دلیل حجم بالای ترافیک و تردد وسایل نقلیه، از جاده‌های حساس کشور است و ایمن سازی و نیز حذف نقاط پرحادثه به‌عنوان دو برنامه اصلی این اداره کل در دستور کار قرار دارد.
مازندران دارای ۱۰ هزار و ۴۰۰ کیلومتر راه ارتباطی است.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.