حجت الاسلام رضا سعادت گفت: پیش از اینکه به دنبال تعداد بازدید در اخبار باشیم، باید عمق بازدید و محتوای قوی را دنبال کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، حجت الاسلام رضا سعادت امام جمعه بافق در بازدید از واحد‌های رسانه‌ای دفتر خبر این شهرستان، گفت: ارزش کار رسانه به تاثیر گذاری آن است و باید برای عمق بازدید اخبار و رویداد‌ها تلاش کنیم.

او با بیان اینکه تاثیرگذاری رسانه عوامل مختلفی دارد، افزود: خلوص نیت، شجاعت و مشورت سه ضلع مثلث موثر رسانه در جامعه است که باید به آن توجه کرد.

امام جمعه بافق خطاب به اعضای رسانه دفتر خبر بافق، گفت: به خلوص نیت به عنوان امر موثر در کار نگاه کنید که شهدا به همین علت تاثیر گذار‌ترین افراد در جامعه هستند.

حجت الاسلام سعادت فر تصریح کرد: شجاعت در کار مولفه دوم قابل توجه است و موضوع بعدی مشورت با افراد امین محسوب می‌شود.

او ادامه داد: در مسیر خود استقامت بورزید و بنیه فکری داشته باشید تا به پختگی برسید.

امام جمعه بافق بر ضرورت انتخاب افراد متخصص و متعهد در انتخابات پیش رو تاکید کرد و افزود: افرادی که انتخاب می‌شوند باید ظرفیت ولایت مداری داشته باشند.

تهیه گزارش‌های مختلف از موضوعات، مسائل و مشکلات شهر در زمینه‌های متفاوت از جمله پیشگیری از خام فروشی و جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی از دیگر مواردی بود که امام جمعه بافق به آن اشاره کرد.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.