امام جمعه بافق گفت: واژه مستضعفان در انقلاب اسلامی باید همواره زنده و پویا بماند و جامعه و دولت انقلابی بداند که باید در خط مقدم با فرصت طلبان برای زمینه سازی صبح ظهور با روحیه جهادی بایستد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، ‌حجت الاسلام رضا سعادت فر امام جمعه بافق در خطبه‌های این هفته نماز شهرستان ضمن تبریک سال نو، گفت: باید در سال جدید دلمان را متحول کنیم و به عشق امام زمان دلمان را احیا و لباس تقوا و بندگی خدا را تن کنیم.

او با اشاره به گرامیداشت روز سربازان گمنام، افزود: همه این سربازان امنیت جامعه را تامین می‌کنند.

خطیب جمعه بافق با بیان اینکه یکی از مناسبت‌های روز میلاد، ولی عصر (عج) روز مستضعفین است، بیان داشت: حاکمیت مستضعفین در این کره خاکی بزودی تحقق می‌یابد چرا که این وعده الهی است.

حجت الاسلام سعادت فر ادامه داد: جمهوری و انقلاب اسلامی واژه مستضعفین را احیا کرد و این واژه در برابر مستکبرین قرار دارد.

او گفت:مستضعفین تشنه به خون سرمایه داران زالو صفت و افراد فرصت طلب و منفعت طلب هستند و هرگز با آن‌ها صلح نخواهند کرد.

امام جمعه بافق تصریح کرد: متأسفانه این واژه قرآنی احیا شده به همت انقلاب اسلامی به عنوان موتور پیشران روحیه جهاد در برابر مستکبرین در سال‌های اخیر به دست لیبرال صفتان تغییر پیدا کرد.
حجت الاسلام سعادت فر گفت: قشر ضعیف و نیازمندان هرگز بار معنایی مستضعفان را ندارند چرا که این اقشار باید از ثروتمندان به علت کمک به انها، تشکر کنند.

او بر ضرورت آشنایی با واژه‌های انقلاب تاکید کرد و افزود: واژه مستضعفان در انقلاب اسلامی باید همواره زنده و پویا بماند و جامعه و دولت انقلابی بداند که باید در خط مقدم با فرصت طلبان برای زمینه سازی صبح ظهور با روحیه جهادی بایستد.

امام جمعه بافق با اشاره به اینکه فتنه‌ها گاهی تحمیلی هستند، بیان داشت: نوع دوم فتنه فراگیر است که پایگاه مردمی پیدا می‌کند و در این صورت یار مبارز امام را در مقابل او قرار می‌دهد.

حجت الاسلام سعادت فر گفت: مهمترین سیاست دولت مستکبر این است که مبارزین و مجاهدین را به خود جذب کند.

او افزود:، ولی فقیه بر اساس روایات و دین جامعه را مدیریت می‌کند و، ولی فقیه همان قدرت امام معصوم را دارد.

خطیب جمعه بافق با بیان اینکه خطر لیبرال‌ها خطر سنگینی برای انقلاب است و باید جناح‌ها شناخته شود، گفت: ولایت فقیه فهمیدنی است و نوشتنی نیست.

حجت الاسلام سعادت فر تصریح کرد: امروز به خود میبالیم که در دورانی زندگی می‌کنیم که حکومت ولایت فقیه است و انقلاب اسلامی مزین به خون هزاران شهید است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.