حجت الاسلام رضا سعادت فر گفت: باید جوانان پر افتخار به جامعه معرفی شوند و همگان به ويژه روحانیون و هیئات مذهبی نسل جوان را با دوران دفاع مقدس آشنا کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، حجت الاسلام رضا سعادت فر امام جمعه بافق در خطبه های نماز جمعه این هفته بافق گفت: نعمت بزرگ انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا وعنایت حضرت ولیعصر(عج) توفیق بندگی را برای امت اسلام فراهم کرده است .

او افزود: انقلاب با نعمت ولایت رهبری می شود و با پاکدستی و بصیرت ، دلسوزی و آینده نگری رهبری در اوج اقتدار است .

امام جمعه بافق تصریح کرد: اگر انقلاب اسلامی و نعمت ولایت نبود ، فساد و فحشا سراسر جامعه را گرفته بود و امروز وضع به این گونه نبود.

سعادتفر تصریح کرد: ملت اسلامی باید به خود ببالد که در سایه انقلاب و نعمت امامت و ولایت فعالیت های فرهنگی و دینی مثل پیاده روی اربعین برگزار می شود.

او گفت: برخی از ناملایمات، امتحانات و گاها مدیریت غلط نباید اصل انقلاب زیر سوال رود چرا که شیاطین فتنه گر برای فاصله انداختن بین مردم و نظام توطئه می کنند.

امام جمعه بافق بیان داشت : مردم با آگاهی و دین‌داری همواره پایبند به انقلاب و نظام هستند و این انقلاب با گوشت و خون آنان آمیخته شده است.

حجت الاسلام سعادتفر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری کنگره ملی شهدای استان یزد و دیدار دست اندرکاران آن با مقام معظم رهبری گفت: پیام رهبر معظم انقلاب به این کنگره زیباترین بخش آن بود که با دلجویی از مردم ولایتمدار یزد همراه بود.

او افزود: مقام معظم رهبری در این پیام به نقش آیت الله صدوقی در انقلاب و مجاهدت های این روحانی در طول دفاع مقدس اشاره کرده اند و او را در نقش رهبری مردم استان معرفی نمودند.

حجت الاسلام سعادتفر گفت: در بخش دیگری از این پیام توجه مسئولان و همگان به وصیت نامه شهدا و نقش جوانان در دفاع مقدس اشاره شده است که دشمن می خواهد با مخدوش کردن نقش جوانان و وصیت نامه شهدا آن توطئه چینی کند.

او افزود: باید در انتخاب مسئولان نیز دقت کرد و افرادی که شایسته هستند انتخاب شوند و جوان و انقلابی باشند.

امام جمعه بافق تصریح کرد: تاریخ وقایعی را معرفی خواهد کرد که عده ای توطئه گر از گذشته خود شرمنده شوند و این موضوع در سریال گاندو به خوبی به چشم می خورد و باید از سازندگان این سریال تشکر کرد.

حجت الاسلام سعادت فر همچنین با اشاره به فضای مجازی و بی بندباری آن بیان داشت: ما مخالف فضای مجازی نیستیم اما با این شهوت رانی و عیاشی آن مخالفیم چرا که این فضا فاقد مدیریت معنوی و انقلابی است و برای به دام انداختن جوانان است .

امام جمعه بافق گفت: باید جوانان پر افتخار به جامعه معرفی شوند و همگان و اقشار مختلف روحانیت ، مساجد آموزش و پرورش ، هیات مذهبی نسل جوان را با دوران دفاع مقدس آشنا کنند.

او بیان داشت: وظیفه پیشکسوتان دفاع مقدس و آنان که آن دوران را درک کرده اند این است که روزگار طلایی دفاع مقدس را برای جوانان تشریح کنند .

امام جمعه بافق همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره عالم ربانی آیت الله میزغنی زاده بافق امام جمعه فقید بافق و دیگر علمای دینی از قبیل آیت الله شیخ محمد تقی بافقی گفت: علما و مجاهدان حق و وجود استان امام زاده عبدالله بافق غنای معنوی شهرستان است .

حجت الاسلام سعادتفر همچنین با طرح سوالی خطاب به مسئولان گفت: چرا باید مسیرهای سفر به برخی از کشورهای اروپایی و حاشیه خلیج فارس باز باشد ولی مسیر کربلاو عبتات عالیات که زیارت آن آروزی مسلمانان است به بهانه کرونا بسته باشد .

بهره گری از فیوضات ایام شعبانیه و آمادگی برای ورود به ماه میهمانی خدا از دیگر موضوعاتی بود که امام جمعه بافق به آن اشاره کرد.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار