حجت الاسلام سعادت فر گفت: جریان غربگرا از وعده رفع تحریم‌ها دو هدف دارد یکی تضعیف جریان انقلابی و دیگری کشیدن انتخابات به سمت و سویی که هدفشان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، حجت الاسلام رضا سعادت فر امام جمعه بافق گفت: کمک به مساکین و نیازمندان در ماه مبارک رمضان از اهمیت بالایی برخوردار است و باید مسلمانان به این وظیفه دینی و اسلامی خود در این ماه مبارک بیشتر توجه کنند.

امام جمعه بافق با اشاره به جریان رفع تحریم ها، افزود: جریان غربگرا از وعده رفع تحریم‌ها دو هدف دارد یکی تضعیف جریان انقلابی و دیگری کشیدن انتخابات به سمت و سویی که هدفشان است.

او بیان داشت: غرب باید تحریم‌ها را به طور کامل بردارد و راستی آزمایی انجام شود تا ما به برجام برگردیم و این نیاز به مذاکره ندارد نیاز به اولتیماتوم دارد آن هم تا قبل از انتخابات تا مردم فرق وعده درمانی را با عمل کرد واقعی بدانند.

امام جمعه بافق گفت: مشکل اساسی امریکایی‌ها و صهیونیست‌ها با ما این است که جمهوری اسلامی پرچم دار ظهور و زمینه ساز آن است.

حجت الاسلام سعادت فر افزود: در برابر تحریم‌ها راهی جز قوی‌تر شدن و خنثی سازی توطئه‌های دشمنان نداریم.

امام جمعه بافق بیان داشت: عوامل تحریم؛ قدرت موشکی ما، حمایت ما از جریان استکبارستیز منطقه و به قول آن‌ها به رسمیت نشناختن همج نسبازی و حقوق بشر غربی و این‌ها است که در یک کلام عامل تحریم، غیرت دینی مردم مسلمان ایران است.

حجت الاسلام سعادت فر گفت: باید قوی شد و تحریم‌ها باید به طور کامل برداشته شود و همچنین باید راستی آزمایی شود.

او افزود: اگر دیدید در انتخابات تنها وعده و وعید است و چیزی برداشته نشده است، وعده‌ها را باور نکنید.

حجت الاسلام سعادتفر تصریح کرد: غربگرا‌ها بیش از هفت سال است در عمل کارنامه تهی دارند و با وعده رفع تحریم می‌خواهند دوباره رای بیاورند.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار