جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مقابله با کرونا گفت: روند بستری مبتلایان به کرونا همچنان رو به افزایش است و تدابیر و تمهیدات برای شرایط بدتر و وخیم‌تر از شرایط فعلی اندیشیده شده است.

عبدالرضا قاسم‌پور در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، با بیان اینکه شرایط استان فارس با تمام نقاط کشور یکسان است، گفت: روند بستری مبتلایان به کرونا همچنان رو به افزایش است و تدابیر و تمهیدات برای شرایط بدتر و وخیم‌تر از شرایط فعلی اندیشیده شده است.

او از آمادگی کامل بیمارستان‌های بخش خصوصی برای پذیرش بیماران کووید۱۹ خبر داد و افزود: فرایند بیماریابی مبتلایان به این ویروس در استان با دقت بالایی انجام می‌شود و طرح شهید سلیمانی تداوم دارد.

قاسم‌پور با اشاره به نقشه رنگ‌های جدید، بیان کرد: هنوز چیزی به صورت مکتوب به ما گزارش نشده است.

تصریح کرد: هفته آینده، هفته سختی برای استان‌ها از جمله فارس خواهد بود، چون آثار سفر‌های نوروزی ظرف هفته آینده کامل خود را نشان میدهد.

او از تعطیلی متروی شیراز تعطیل و ناوگان اتوبوس درون شهری این کلانشهر تا اطلاع ثانوی خبر داد و گفت: فعالیت مشاغل ۲، ۳ و چهار همچنان تعطیل و تنها گروه یک مجاز به فعالیت هستند.

قاسم پور از تشدید نظارت‌های خودرویی سخن گفت و افزود: در تمامی شهر‌های استان فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی تعطیل است و سختگیری‌ها و نظارت‌ها قوی‌تر و محدودیت‌ها برای هفته جدید همچنان ادامه دارد.

او ادامه داد: متاسفانه هنوز شاهد جابه جایی‌های غیرضروری بین شهری و تردد‌های غیرقابل توجیه برخی از شهروندان هستیم که درخواست داریم در این زمینه شهروندان همراهی بیشتری کنند تا این پیک و موج سنگین چهارم را پشت سر بگذاریم و اگر تمکین نکنند دچار مشکل می‌شویم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۳ ۲۷ فروردين ۱۴۰۰
گروه 1 آدم نیستن؟ما تو یه شرکت صنعتی کار میکنیم با 300 نفر آدم.اصلا انگار نه انگار کرونا وجود داره.خیلیا کرونا گرفتن بازم با همون تعداد نیرو دارن کار رو ادامه میدن.به احدی هم مرخصی نمیدن.
آخرین اخبار