مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق فارس گفت: مشترکان صنعت برق اگر تابستان امسال ۱۵ درصد در مصرف برق خود صرفه‌جویی کنند، مشمول دریافت جوایزی ارزشمند خواهند شد.

محمدرسول تحفه در نشست شرکت توزیع نیروی برق فارس بر لزوم مدیریت مصرف برق در فصل تابستان تاکید کرد و گفت: عبور از پیک مصرف برق در تابستان سال جاری با همراهی تمامی مشترکان در سراسر استان به ویژه مشترکان بخش خانگی ممکن خواهد شد که شهروندان می‌توانند با رعایت راهکار‌های ساده، اما تاثیرگذار مصرف برق خود را تا ۱۵ درصد کاهش داده و سهم بسزایی در تامین برق پایدار برای همه مشترکان ایفا نمایند.

او، تنظیم دمای کولر گازی روی ۲۴ درجه، نصب سایه بان، عایق کاری کانال و تعویض پوشال کولر آبی، استفاده از کولر آبی روی دور کند، از برق کشیدن لوازم برقی بعد از استفاده از آنها، استفاده از لامپ‌های کم مصرف، استفاده از نور طبیعی در روز، توجه به برچسب انرژی در هنگام خرید لوازم برقی، موکول کردن استفاده از لوازم برقی پرمصرف مثل اتو، ماشین لباسشویی و ظرفشویی و ... به ساعت‌های خارج از اوج بار (۱۲ ظهر تا ۱۸ عصر) و از (۲۰ تا ۲۳ شب) را از جمله راهکار‌های مصرف بهینه برق برشمرد که شهروندان می‌توانند با بکار بستن آنان ضمن مدیریت مصرف برق در پویش «با انرژی» نیز شرکت کنند.

این مقام مسئول، کاهش ۱۵ درصدی در مصرف برق خانگی را هدف اصلی پویش با انرژی است، گفت: این پویش با هدف افزایش آگاهی عمومی نسبت به اهمیت صرفه جویی در مصرف برق و تشویق مردم به کاهش مصرف خود، راه اندازی شده است و همه مردم می‌توانند با ثبت نام در این پویش و کاهش مصرف برق خود، در قرعه کشی جوایز ارزشمند شامل ۳۰۰ دستگاه خودروی اتوماتیک و هزاران کمک هزینه خرید محصولات خانگی دیجیتال و الکترونیکی و تخفیف در قبوض برق تا سقف رایگان شدن شرکت کنند.

تحفه، سهمیه قطعی خودرو‌های استان فارس تا پایان تابستان سال جاری را ۶ دستگاه خودرو اعلام کرد و گفت: طی سه مرحله قرعه‌کشی باقی مانده، در آخر تیر ماه ۲ دستگاه، آخر مرداد ماه ۲ دستگاه و آخر شهریور ماه ۲ دستگاه خودرو به هم استانی‌های عزیز تعلق خواهد گرفت.

او یادآورشد: در صورت تحقق صرفه‌جویی بیشتر در مقایسه با سایر استان‌های کشور، سهم مشترکان خانگی شهرستان‌های استان فارس در هر ماه از جایزه بزرگ (خودرو) افزایش خواهد داشت.

تحفه، روش‌های دریافت اپلیکیشن «با انرژی» را مراجعه به سایت https://ba-energy.ir و یا شماره‌گیری کد دستوری #۱۵۲۱* و یا برقراری تماس با سامانه ۰۹۱۲۹۹۹۷۵معرفی کرد و یادآور شد: بعد از نصب اپلیکیشن با انرژی راهکار‌های مصرف بهینه برق و معرفی وسایل پرمصرف برقی از طریق اپلیکیشن به مشترکان قابل ارائه خواهد بود.

 مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان فارس با قدردانی از همراهی ارزنده شهروندان از تمامی مشترکان این شرکت درخواست کرد با توجه به شرایط آب و هوایی و تداوم گرما، مصرف بهینه برق را به صورت جدی مورد توجه قرار داده و این شرکت را در حفظ پایداری شبکه و ارائه خدمات شایسته‌تر به مردم یاری کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار