سرپرست شرکت توزیع نیروی برق فارس گفت: با برنامه ریزی‌های لازم مانور وصول مطالبات در شرکت توزیع نیروی برق استان فارس همزمان با سراسر کشور طی دو روز به مرحله اجرا درآمد.

حمیدرضا جلایر گفت: مطالبات این شرکت از مشترکان برق هم اکنون به ۱۵۶ میلیارد تومان رسیده است.

او با تاکید بر اینکه انجام و تداوم خدمات شرکت در گرو پرداخت به موقع مطالبات است، گفت: هرگونه تاخیر در پرداخت مطالبات، این شرکت را در ارائه خدمات شایسته؛ با مشکل مواجه می‌کند.

سرپرست شرکت توزیع نیروی برق فارس گفت: مطالبات این شرکت شامل مطالبات از مشترکان در بخش‌های خانگی، کشاورزی، تجاری، اداری و صنعتی است.

به گفته جلایر، هرچقدر مشترکان با پرداخت به موقع بهای قبوض برق خود، شرکت توزیع برق استان را یاری کنند، می‌توانیم منابعی بیشتری را برای سرمایه‌گذاری و توسعه زیرساخت‌های برق در استان جذب و خدمات گسترده‌تر و مطلوب تری به هم استانی‌های عزیز ارائه کنیم.

این مقام مسئول در تشریح مانور وصول مطالبات مشترکان گفت: این مانور در راستای اجرای دستورالعمل شرکت توانیر مبنی بر وصول مطالبات معوق مشترکان برق سراسرکشور است و در ۲۶ مدیریت تابعه و ۶۸ ناحیه زیر مجموعه شرکت همزمان به صورت کشوری طی دو روز برگزار شد.

سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان فارس، از حضور ۲۲۵ مامور قرائت و ۱۰۰ گروه عملیاتی قطع و وصل در این مانور خبرداد.

او  گفت: با توجه به حفظ کرامت مشترکان و هماهنگی‌هایی که در شهرستان‌های تابعه انجام گرفت، لیست‌های تهیه شده از مشترکان بدهکار عمده؛ توسط گروه‌های قطع و وصل پیگیری و مشترکان با بدهی معوقه کمتر نیز از طریق ماموران قرائت با صدوراخطار حضوری در محل و پیگیری تا حصول نتیجه؛ اقدام شد.

این مقام مسئول گفت: همچنین لیست اداره‌ها و سازمان‌های بدهکار نیز با مراجعه حضوری پرسنل اداری و تذکرات لازم در جهت پرداخت پیگیری شد.

جلایر از مشترکان درخواست کرد که با پرداخت به موقع هزینه برق مصرفی خود، این شرکت را در ارائه خدمات بهتر و مطلوب‌تر؛ یاری کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار