گوشی Galaxy Z Fold ۳ سامسونگ ویژگی‌های جالبی دارد که در این گزارش می‌خوانید.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از گزارش‌های دریافتی گوشی هوشمند تاشو و برتر بعدی سامسونگ، یعنی Galaxy Z Fold ۳، ظرفیت باتری‌ای مشابه با مدل نسل اول خود دارد. انتظار می‌رود این دستگاه دارای یک باتری ۴۳۸۰ میلی آمپری باشد که کمی کوچکتر از باتری ۴۵۰۰ میلی آمپری Z Fold ۲ خواهد بود. به بیان دقیق‌تر، کاهش احتمالی فقط ۳ درصد است و بعید به نظر می‌رسد تأثیر قابل توجهی بر نگهداری باتری داشته باشد. مانند مدل‌های قبلی خود، Z Fold ۳ احتمالاً از سیستم باتری دوتایی بهره می‌برد.

با این وجود این یک کاهش به شمار می‌رود و خوب نیست. به نظر می‌رسد گامی در جهت افزایش قابلیت جابجایی و ایجاد برخی تغییرات شایعه شده است. به عنوان مثال، انتظار می‌رود این دستگاه از قلم S پشتیبانی کند و برخلاف Galaxy S۲۱ Ultra، شایعه شده که دارای یک اسلات اختصاصی برای قلم است، چون قلم دیجیتال مخصوص صفحه‌های تاشو ساخته شده است.

اگرچه Z Fold ۳ از صفحه نمایش داخلی کوچکتر از Fold ۲ برخوردار است (۷.۵ اینچ مدل ۳ در مقابل ۷.۶ اینچ مدل Fold ۲)، اما ظاهرا از شیشه Ultra-Thin ضخیم تری برخوردار است تا بتواند فشار قلم را تحمل کند.

مشخصات Galaxy Z Fold ۳

شایعات مشخصات Galaxy Z Fold ۳

این دستگاه می‌تواند اولین گوشی سامسونگ باشد که از یک دوربین سلفی زیر پنل بهره می‌برد. مشخصات دوربین عقب مشخص نیست، اما حداقل سه سنسور اصلی، فوق عریض و تله خواهد داشت. گفته می‌شود که این غول کره جنوبی با شرکت عکاسی ژاپنی الیمپوس نیز مشارکت کرده و یک نسخه ویژه از Fold ۳ می‌تواند دارای یک محصول توسعه یافته باشد.

این گوشی احتمالاً دارای پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ و حداقل ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی خواهد بود و ظاهراً با اندروید ۱۱ عرضه خواهد شد. گزارش امروز بازتاب شایعات قبلی است که گفته می‌شد گوشی Z Fold ۳ زودتر از حد انتظار، احتمالاً در ماه جولای، در کنار Z Flip ۲ رونمایی می‌شود. این تلفن حداقل با رنگ‌های سیاه و سبز در دسترس قرار خواهد گرفت.

جزئیاتی از قیمت این گوشی فعلا در دست نیست.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار