رفتار جالب و دور از ذهن برخی حیوانات در مواجهه با محیط آلوده را در قالب ویدئو مشاهده می‌کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، حیوانات نیز مانند دیگر موجودات زنده برای خود دنیای متفاوتی دارند، دنیایی که شاید از دور برای ما انسان‌ها جالب و تماشایی باشد. تاکنون ویدئوهای بسیاری از حیات وحش دیده‌ایم که حرکات و شیوه زندگی حیوانات را از زوایای مختلف نشان داده است. 


بیشتر بخوانید


یکی از ویدئوهای جالب توجه که در دنیای مجازی دست به دست شد، فیلمی بود که رفتار هوشمندانه برخی پرندگان را در مواجهه با محیط آلوده اطرافشان به تصویر کشیده است. در این فیلم دیده می‌شود که برخی پرندگان زباله های ریخته شده را جمع آوری کرده و در سطل زباله می ریزند. در ادامه این ویدئوی عبرت آموز را مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۹:۲۵ ۱۶ فروردين ۱۴۰۰
بنام خداوند جان و خرد :
قابل توجه اونایی که دم از انسانیت و انسان بودنشان می زنند و زباله هاشون رو در طبیعت می ریزند واقعا بروید اندکی شعور و معرفت از این حیوانات یاد بگیرید اشرف مخلوقاتی که ادعایتان گوش فلک را کر کرده ولی امان از اندکی خردورزی و تفکر کردن اونایی که در طبیعت و محیط زیست اطرافتون زباله می ریزید بروید کمی تفکر کنید و از کردار و اندیشه غلطتان خجالت بکشید چرا که شعورتان از این حیوانات کمتر است اگر جبران نکنید . والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۵ ۱۶ فروردين ۱۴۰۰
خیلی عالی بود دمشان گرم
Iran (Islamic Republic of)
محمود
۱۵:۵۳ ۱۶ فروردين ۱۴۰۰
وجداناً اون آدمهایی که بدون ملاحظه زباله و پلاستیک تو خیابون و طبیعت رها می کنن یه ذره شعور از این حیوونای زبون بسته بگیرن !!!!!