وسوسه زن میانسال برای گرفتن عکس سلفی با شتر موجب شد تا او مقداری از موهای سرش را از دست بدهد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، با رایج شدن استفاده از تلفن‌های همراه هوشمند، بازار گرفتن عکس سلفی نیز داغ شد. از عکس‌های سلفی در مکان‌های مختلف گرفته تا سلفی با حیوانات! اما همیشه گرفتن سلفی آنطور که پیش بینی می‌شود خوب پیش نمی‌رود و گاهی با حوادثی عجیب، تلخ و حتی خطرناک همراه می‌شود، مانند سلفی یک زن میانسال با شتر!

این زن که با ایستادن در محل نگهداری یک شتر قصد گرفتن سلفی با این حیوان را داشت به طرزی عجیب به دردسر افتاد. این زن که با گرفتن دوربین خود در مقابل صورتش قصد ثبت سلفی با شتر را داشت ناگهان از پشت سر توسط این حیوان گاز گرفته شده و حتی مقداری از مویش کنده شد.

ویدئویی که در تیک تاک منتشر و تبدیل به ویدئویی داغ شده است چگونگی وقوع این اتفاق را به تصویر می‌کشد. در این ویدئو مشاهده می‌شود زمانی که این زن بی خبر از پشت سرش قصد گرفتن سلفی را دارد ناگهان این شتر سر خود را از میان نرده چوبی بیرون آورده و سر وی را گاز می‌گیرد.


بیشتر بخوانید


این ویدئو پس از انتشار در فضای مجازی مورد توجه کاربران قرار گرفت و تبدیل به ویدئویی داغ شد. بسیاری از کاربران حیرت خود را از وقوع این حادثه ابراز کردند.

گفتنی است؛ این نخستین بار نیست که سلفی انسان با حیوانات با حوادث همراه می‌شود. چندی پیش نیز ویدئویی در فضای مجازی منتشر شده بود که در آن یک زن هندوستانی هنگام گرفتن ویدئوی سلفی با بز، ناگهان از پشت سر مورد هجوم این حیوان قرار گرفت و زخمی شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.