فرمانده انتظامی ملایر گفت:سیزده بدر و دورهمی‌های خانوادگی هشدار جدی دیگری برای روند رو به رشد آمار بیماران کرونایی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سرهنگ محمد باقر سلگی فرمانده انتظامی شهرستان ملایر در این رابطه از اجرای محدودیت‌های لازم بر اساس مصوبات ستاد مدیریت بیماری کرونا در روز ۱۳ فروردین در شهرستان ملایر خبر داد.

او افزود: با توجه به روند صعودی ابتلا به بیماری کرونا در شهر‌های کشور، برابر تصمیم‌های اتخاذ شده در ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا٬ دورهمی و تجمع در بوستان‌ها و فضای سبز در روز طبیعت (۱۳فروردین) ممنوع است و پلیس هم برابر همین مصوبات اقدام به اعمال محدودیت‌ها خواهد کرد.

فرمانده انتظامی ملایر گفت: اعمال قانون و کنترل توسط مامورین پلیس راهور و پلیس راه شهرستان انجام می‌شود و خودرو‌های با پلاک‌های غیربومی که از مبدا شهرستان‌های با وضعیت نارنجی و قرمز وارد شهرستان ملایر شده اند ۵ میلیون ریالی جریمه می‌شوند.

این مقام مسئول با اشاره به لزوم همکاری حداکثری شهروندان با مدافعان امنیت و سلامت در تأمین سلامت عمومی جامعه و جلوگیری از هرگونه تردد بدون مجوز قانونی، افزود: همشهریان در صورت ضرورت مسافرت با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی ضامن سلامت خود و سایرین باشند و از رانندگان وانت بار‌ها خواست از جابجایی مسافر در قسمت بار اکیداً خودداری کنند تا شاهد حوادث ناگوار رانندگی نباشیم.

سلگی در ادامه گفت: با توجه به توصیه‌های مکرر وزارت بهداشت در خصوص قطع زنجیره انسانی انتشار ویروس کرونا و پیرو مصوبه ستاد مدیریت کرونا شهرستان ملایر، کلیه بوستان‌ها و تفرجگاه‌های سطح شهر تا اطلاع ثانوی تعطیل بوده و تردد در این اماکن ممنوع است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.