رئیس پلیس راهور همدان از اعمال قانون در ساعات منع تردد خودرو‌ها و راه‌های برون شهری شهر‌های نارنجی و قرمز همزمان با روز طبیعت خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سرهنگ علی فکری رئیس پلیس راهور همدان با اشاره به در پیش بودن "روز طبیعت"، از مردم درخواست کرد با توجه به شرایط بیماری کرونا، از سفر‌های درون‌شهری به تفرجگاه‌ها جدا خودداری کنند.

پیشتر هم دبیرهماهنگی ستاد مقابله با کرونا در استان همدان گفته است: دورهمی و تجمع در بوستان‌ها و پارک‌های این استان در روز طبیعت ممنوع است.

مهرداد نادری فر گفت: بر اساس مصوبه ستاد ملی و استانی کرونا هر گونه دورهمی و تجمع در بوستان‌ها، فضای سبز و پارک‌ها در روز طبیعت ممنوع است و شهرداری و نیروی انتظامی برای اجرای این مصوبه باید کمک کنند تا همچون سال قبل این شرایط را پشت سر گذاشته و برای سلامتی شهروندان اقدامات لازم را انجام دهیم.

او خاطر نشان کرد: به دلیل تغییر ساعت و فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، منع تردد شبانه از ساعت ۲۱ شب به ساعت ۲۲ شب تا ۳ بامداد تغییر پیدا می‌کند.

رئیس پلیس راهور همدان با بیان اینکه چنانچه افرادی در تفرجگاه‌ها حضور یابند، باید بدانند از ساعت ۱۸ به بعد امکان یکطرفه کردن محور گنجنامه، بلوار ارم، سد اکباتان و جاده حیدره وجود دارد، تاکید کرد: بر اساس مشاهده میزان ترافیک، مسیر‌هایی یکطرفه خواهند شد و مردم باید به این امر توجه کنند تا اعمال قانون نشوند.

سرهنگ فکری با اشاره به اینکه ممنوعیت تردد برای کامیون، کامیونت و وانت به محور‌های درون شهری منتهی به تفرجگاه‌ها ممنوع است افزود: به شدت با حمل مسافر در قسمت بار برای وانت، کامیون، کامیونت برخورد و قانون سنگینی اعمال خواهد شد.

او با بیان اینکه از ساعت ۲۲ تا ساعت ۳ صبح اعمال قانون محدودیت تردد کرونا اعمال میشود، افزود: اگر همشهریانی در تفرجگاهی حضور یافتند قبل از ساعت ۲۰ با توجه به ترافیک احتمالی در مسیر‌ها راه بازگشت را در پیش گیرند و آن را به ساعت ۲۰ تا ۲۱ موکول نکنند چراکه امکان اوج برگشت دیگر شهروندان ممکن است برای آنان اعمال قانون و جریمه همراه داشته باشد.

پلیس راهور همچنین میگوید: شهر نهاوند در وضعیت قرمز قرار دارد و ورود و خروج از این شهر برای خودرو‌ها ممنوع است و در صورت توجه نشدن به این موضوع و تردد، تخلف اعمال قانون یک میلیون تومانی برای رانندگان انجام خواهد شد.

انتهای پیام/د.ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.