فرمانده انتظامی استان قم جزئیات دستگیری کیف قاپ حرفه ای در قم را تشریح کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، به نقل از پایگاه خبری پلیس،سیدمحمود میرفیضی،فرمانده انتظامی استان قم با اشاره به دستگیری کیف قاپ حرفه ای در قم  اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره  کیف قاپی یک  راکب موتورسیکلت ،رسیدگی به موضوع و شناسایی و دستگیری وی در دستور کار پلیس استان قرار گرفت و با کنترل و پایش محیط پیرامونی محل‌های سرقت و مسیر‌های تردد احتمالی ،مشخصات سارق و موتورسیکلتش به دست آمد.

او افزود: متهم دارای ۴ فقره پیشینه کیفری و معتاد به مصرف مواد مخدر بوده و با استفاده از یک دستگاه موتورسیکلت با سر و صورت پوشیده، وسایل همراه عابرین پیاده را به شیوه قاپ زنی سرقت و اموال مسروقه را در منزل پدر خانم خود پنهان می‌کرده است.

فرمانده انتظامی استان قم ادامه داد: کارآگاهان با هماهنگی مقام قضایی به مخفی‌گاه متهم وارد شده و با دستگیری وی، از محل دستگیری بازرسی کردند که تعدادی کیف زنانه، گوشی تلفن همراه کشف و موتور سیکلت وی به عنوان وسیله ارتکاب جرم توقیف شد.

او تصریح کرد: متهم در تحقیقات تخصصی لب به اعتراف گشود و به چندین فقره سرقت از عابرین پیاده به شیوه کیف قاپی اعتراف کرد که مالکان اموال کشف شده شناسایی و با هماهنگی قضایی، اموال به ایشان تحویل شد.

میرفیضی ابراز کرد: متهم به همراه پرونده تکمیلی به مرجع قضایی معرفی و با صدور قرار قانونی مناسب روانه زندان شد.

انتهای پیام/ش

برچسب ها: سرقت اموال ، کیف قاپی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار