جانشین انتظامی فهرج گفت: طرح جمع آوری معتادان متجاهر قبل از نوروز در فهرج اجرا و معتادان پس از پالایش به مرکز ترک اعتیاد بم اعزام می‌شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سرگرد بهنام قلعه خانی،جانشین انتظامی شهرستان فهرج با اشاره به وقوع برخی جرائم و آسیب‌های فردی و اجتماعی به دست افراد معتاد از اجرای طرح برخورد با عاملان توزیع مواد مخدر و معتادان متجاهر قبل از شروع نوروز در این شهرستان خبر داد.

سرگرد بهنام قلعه خانی جانشین انتظامی شهرستان فهرج گفت: برای افزایش احساس امنیت و رضایت شهروندان در ایام نوروز، شناسایی و جمع آوری معتادان کارتن خواب و متجاهر با محوریت پلیس مبارزه با مواد مخدر در چند نقطه شهرستان اجرا شد.

جانشین انتظامی شهرستان فهرج با اشاره به جمع آوری بیش از ۱۴ معتاد متجاهر افزود: هدف از این طرح پیشگیری از سرقت‌های خرد که عمدتا به دست معتادان متجاهر صورت می‌گیرد ، است و استمرار آن به صورت ماهیانه پس از هماهنگی با مقام قضایی صورت می‌گیرد.

سرگرد قلعه خانی تصریح کرد: این افراد پس از پالایش برای ترک و بازپروری به مرکز ترک اعتیاد ماده ۱۶ شهرستان بم اعزام می‌شوند.

جانشین انتظامی شهرستان فهرج از شهروندان خواست ضمن کسب دانش نسبت به تبعات و زیان‌های بیشمار مصرف مواد مخدر، بیش از پیش در امر پیشگیری از اعتیاد مراقب فرزندان خود باشند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار