جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان کرمان گفت: به منظور اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، ۱۲۰ معتاد متجاهر از سطح شهر کرمان جمع آوری شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ مهدی پور امینایی، جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان کرمان گفت: به منظور برخورد با هنجارشکنان جامعه، طرح ارتقای امنیت اجتماعی با هدف جمع آوری معتادان متجاهر از سطح شهر کرمان در دستور کار پلیس کرمان قرار گرفت.

او افزود: در اجرای این طرح، ماموران انتظامی با هماهنگی مراجع قضایی به محل‌های پاتوق افراد معتاد متجاهر و کارتن خواب که باعث سلب آسایش عموم شهروندان بودند، وارد شدند و نهایتا ۱۲۰ نفر از معتادان متجاهر و کارتن خواب ها را از سطح شهر کرمان جمع آوری و به منظور بهبود وضعیت و همچنین ترک اعتیاد به مراکز ماده ۱۶ منتقل  کردند.

سرهنگ امینایی با اشاره به انجام سرقت‌های خرد از سوی معتادان برای تامین هزینه مواد مخدر، بیان کرد: برخورد قاطع با خرده فروشان مواد مخدر، جمع آوری و ساماندهی معتادان متجاهر، مطالبه جدی شهروندان است که پلیس کرمان علاوه بر عزم و اهتمام جدی در شناسایی و دستگیری توزیع کنندگان عمده مواد مخدر، در احقاق حق این مطالبه قانونی مردم در تلاش است.

او با اشاره به پاکسازی مناطق آلوده و جلب رضایت عمومی مردم در پایان سال گفت: طرح‌های انتظامی همچنان تداوم خواهد یافت و شهروندان می توانند در صورت مشاهده و برخورد با هر گونه جرم و ناهنجاری در شهرستان کرمان، مراتب را از طریق شماره تماس ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن، نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار