سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان کرمان از اجرای طرح ۴۸ ساعته مبارزه با خرده فروشان و توزیع کنندگان مواد مخدر خبر داد و گفت: در این طرح ۴۰ خرده فروش مواد مخدر در شهر کرمان دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  سرهنگ مهدی پور امینایی، سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان کرمان در حاشیه اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی با محوریت مقابله با خرده فروشان مواد مخدر گفت: تاثیر مخرب مواد مخدر نه تنها فرد؛ بلکه کل جامعه را در بر می‌گیرد و باعث ضربه اساسی بر بنیان خانواده می‌شود.

او با تاکید بر برخورد جدی با خرده فروشان و قاچاقچیان مواد مخدر به منظور افزایش امنیت اجتماعی افزود: برخورد جدی با خرده فروشان مواد مخدر که باعث ناامنی در محلات شده اند، از مطالبات همیشگی و قانونی مردم بوده که در این عرصه عزم جدی و همگانی لازم است.

 سرهنگ پورامینایی با اشاره به کشف مقادیری مواد مخدر صنعتی و سنتی و دستگیری ۴۰ خرده فروش در شهر کرمان به منظور  اجرای طرح ۴۸ ساعته مبارزه با خرده فروشان و توزیع کنندگان مواد مخدر بیان کرد: دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلام با هدف ضربه بر بدنه جامعه و خانواده با رواج اعتیاد در بین همه اقشار مردم خصوصا نسل جوان می‌خواهند به اهداف شوم خود دست یابند که توجه به آموزش‌های همگانی و سالم سازی خانواده می‌تواند این نقشه دشمنان را نابود کند.

او به گسترش سرقت‌های خرد از سوی معتادان متجاهر برای تامین هزینه مواد مخدر اشاره کرد و تصریح کرد: گاها دیده شده است که خرده فروشان در قبال تحویل مواد مخدر به معتادان، اشیای ارزشمند و قیمتی را نیز قبول می‌کنند که همین امر باعث گسترش سرقت در جامعه می‌شود.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار