مدیرکل میراث فرهنگی استان اردبیل از توسعه همکاری با سرمایه گذاران در بخش گردشگری استان و تسهیل در بروکراسی اداری برای سال ۱۴۰۰خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، نادر فلاحی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل در جلسه تدوین برنامه‌های آتی این اداره کل برای سال ۱۴۰۰ گفت: برنامه سال آینده بیش از پیش برای ارتقا جایگاه میراث‌فرهنگی، گرشگری و صنایع‌دستی استان در سطح کشور و استان خواهد بود.

او عنوان کرد: توجه هر چه بیشتر به میراث‌فرهنگی و حفظ آن، توسعه گردشگری و تبلیغ برای جذب توریست، همراهی تمام عیار با سرمایه‌گذاران و تسهیل در بروکراسی اداری، تکریم ارباب رجوع و گسترش صنایع‌دستی وظایف ذاتی ماست که باید با پیگیری‌های بیشتری انجام گیرد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل افزود: معاونت‌های میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی امتیاز صد از صد را کسب کرده‌اند که نشانه زحمات شبانه‌روزی در انجام امورات مربوطه است.

فلاحی با اشاره به انتخاب اردبیل به عنوان یکی از سه استان برتر کشور در سال ۹۹ اظهار کرد: توجه به شاخصه‌های اختصاصی و عمومی ابلاغ شده توسط وزارتخانه و به‌ویژه توجه به تکریم ارباب رجوع اردبیل را حایز این افتخار کرد.

او با قدردانی از تلاش کارکنان این اداره‌کل در سطح استان برای دستیابی به این مهم گفت: زحمات یکایک همکاران و پیگیری‌های مجدانه همه همراهان موجب این دستاورد شد که انتظار می‌رود در سال آینده نیز تداوم یابد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.