رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان‌های پارس آباد از جا به جایی بیش از ۶۵ هزار تن کالا طی ۱۱ ماهه نخست امسال در شهرستان پارس آباد خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، یوسف آذری، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان‌های پارس آباد و اصلاندوز گفت: در ۱۱ ماهه نخست امسال بیش از ۶۵ هزار تن کالا در این شهرستان‌ها توسط ۱۶ شرکت فعال در بخش حمل و نقل مسافر ۷۲ هزار نفر مسافر توسط ۵ شرکت فعال در بخش حمل و نقل مسافر با ۲۰ دستگاه اتوبوس ۴۲دستگاه سواری پلاک عمومی بین شهری در این شهرستان‌ها جابجا شده است.

او با بیان اینکه توزیع لاستیک سهمیه این شهرستان‌ها همچنان ادامه دارد افزود: ۷۵۲ حلقه لاستیک طی این مدت در بین رانندگان حمل و نقل کالا و مسافر شهرستان‌های پارس آباد و اصلاندوز توزیع شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان پارس آباد گفت: راهداران سخت کوش جهت برچیدن صحفه تابلو و علایم فرسوده و معیوب و بدون بازتاب به تعداد ۵۲۰ عدد، رنگ آمیزی سرعت کاه‌ها ۲۰۸ مورد، حریم زنی راه اصلی و روستایی، لکه گیری آسفالت در راه‌های اصلی و فرعی و روستایی و رفع افتادگی شانه راه در محور سربند به زیوه و بران به اصلاندوز جمعا بطول ۸۸ کیلومتر و اصلاح سرعت کاه و رنگ آمیزی کلیه پایه تابلو و علایم و پایه‌های چراغ‌های چشمک زن در مسیر‌های اصلی عملیات لکه گیری با آسفالت سرد هستند.

آذری همچنین عنوان کرد: لکه گیری کلیه راه‌های اصلی شهرستان‌های پارس آباد و اصلاندوز با آسفالت سرد انجام شده است.

او گفت: شستشوی تابلو و علایم راه‌ها به تعداد ۱۰ هزار و ۳۵۰ عدد و آزادسازی و خاکبرداری جهت تعریض شانه و حریم راه روستایی و خاکبرداری و تسطیح حریم راه روستایی پاراقسلاق - گوشلو به ملاکندی و خاکریزی جهت اصلاح شیب شیروانی راه روستایی گوشلو به پارس آباد ایمن سازی مسیر در حال انجام است و ساماندهی سه راهی و احداث پل عنبرلو در حال اجرا می‌باشد و تا هفته دولت سال آتی مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

رئیس راهداری وحمل و نقل شهرستان‌های پارس آباد و اصلاندوز از زیرسازی راه‌های روستایی روستا‌های ابراهیم کندی ۱ و ۲ و ۳ و لوله دره ۱ و ۲ و بهسازی و آسفالت راه‌های روستایی اروج کندی و اجرای زیر سازی دور دریاچه کشت صنعت مغان در راستای توسعه گردشگری از توابع بخش اسلام آباد شهرستان پارس آباد خبر داد.

آذری همچنین افزود: زیر سازی راه‌های روستایی کچی قشلاقی و قهرمانلو از روستا‌های بخش مرکزی شهرستان اصلاندوز به اتمام رسیده و تا هفته دولت سال آتی آسفالت آن اجرا خواهد شد.

او گفت: در طی ۱۱ ماه نخست امسال، تعداد ۵۶ مورد ساخت و ساز غیرمجاز در حریم جاده‌های شهرستان‌های پارس آباد و اصلاندوز جلوگیری شده است.

رئیس راهداری وحمل و نقل شهرستان‌های پارس آباد و اصلاندوز با بیان اینکه یکی از وظایف مهم راهداری و حمل و نقل جاده‌ای حفظ و صیانت از حریم راه‌ها است افزود: صیانت از حریم راه‌ها همواره در اولویت کاری و خط قرمز مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بوده و با انجام گشت راهداری، نسبت به شناسایی و جمع آوری ۵۲۰ عدد تابلوی فرسوده و معیوب و تبلیغاتی غیرمجاز، جمع آوری ۹۹ دکه غیرمجاز و همچنین با اخذ ۳۵ مورد دستور قضایی نسبت به رفع آثار تجاوز به حریم راه‌ها در حوزه استحفاظی اقدام کرده است.

آذری با بیان اینکه در مدت یادشده با استفاده از ۶۳۵ تن آسفالت لکه گیری محور‌ها انجام شده افزود: نصب تابلو و علائم به تعداد یک هزار و ۲۵۵ عدد، رنگ آمیزی پایه تابلو و علائم و پایه چراغ چشمک زن جمعا به تعداد ۴ هزار و ۸۳۰ عدد، شستشوی حفاظ و نرده پل‌ها به تعداد ۲۷۵ دستگاه و آشکارسازی پل‌ها و پاکسازی و تنقیه دهانه یک هزار و ۶۹۵ دستگاه پل، پاکسازی سطح راه از مصالح زائد و لاشه حیوانات ۴۳۰ مورد، تسطیح و علف زنی و پاکسازی ۹۱۵ کیلومتر حریم راه‌های اصلی، فرعی و روستایی از دیگر اقدامات راهداران پرتلاش این شهرستان است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.