جابجایی بیش از ۵۶۰ هزار تن کالا در پارس آباد/ جابجایی مسافر ۷۰ درصد کاهش یافته است

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان پارس آباد از جابجایی بیش از ۵۶۰ هزار تن کالا در شهرستان پارس آباد خبر داد.

یوسف آذری، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان پارس آباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، گفت: در ۹ ماهه نخست امسال بیش از ۵۶۰ هزار تن کالا در این شهرستان‌ها توسط ۱۴ شرکت فعال جابجا شده است.

او همچنین افزود: در طی این مدت در بخش حمل و نقل مسافر ۶۵ هزار نفر مسافر توسط ۵ شرکت فعال در بخش حمل و نقل مسافر با ۲۰ دستگاه اتوبوس، ۴۲ دستگاه سواری پلاک عمومی بین شهری در این شهرستان‌ها جابجا شده است که میزان جابجایی مسافر نسبت به ۹ ماهه سال گذشته ۷۰ درصد کاهش یافته است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان پارس آباد با بیان اینکه توزیع لاستیک سهمیه در جهت حمایت از رانندگان حمل و نقل عمومی بار و کالا و مسافر این شهرستان‌ها همچنان ادامه دارد افزود: ۶۵۲ حلقه لاستیک طی ۹ ماهه اول امسال در بین رانندگان حمل و نقل کالا و مسافر شهرستان‌های پارس آباد و اصلاندوز توزیع شده است.

آذری گفت: راهداران سخت کوش جهت برچیدن صحفه تابلو و علایم فرسوده و معیوب و بدون بازتاب به تعداد ۴۲۰ عدد، رنگ آمیزی سرعت کاه‌ها ۱۹۵ مورد، حریم زنی راه اصلی و روستایی، لکه گیری آسفالت در راه‌های اصلی و فرعی و روستایی و رفع افتادگی شانه راه در محور سربند به زیوه به طول ۵۵ کیلومتر و اصلاح سرعت کاه و رنگ آمیزی کلیه پایه تابلو و علایم و پایه‌های چراغ‌های چشمک زن در مسیر‌های اصلی و فرعی هستند.

او همچنین بیان کرد: لکه گیری کلیه راه‌های اصلی و فرعی و روستایی شهرستان‌های پارس آباد و اصلاندوز انجام شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان پارس آباد از شستشوی تابلو و علایم راه‌ها به تعداد ۵ هزار و ۶۵۰ عدد و آزادسازی و خاکبرداری جهت تعریض شانه و حریم راه روستایی پاکسازی و تسطیح حریم راه روستایی پاراقسلاق - گوشلوبه ملاکندی و خاکریزی جهت اصلاح شیب شیروانی راه روستایی گوشلو به پارس آباد جهت کاهش تصادفات در حال انجام است و تعریض شانه راه فرعی بران به اصلاندوز به طول ۷ کیلومتر در حال اجرا می‌باشد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.