جن ساکی، دبیر مطبوعاتی کاخ سفید امروز به اظهارات انتقادی خواهر رهبر کره شمالی واکنش نشان داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، «جن ساکی» دبیر مطبوعاتی کاخ سفید امروز به اظهارات خواهر کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی واکنش نشان داد.

«استیو هرمن»، خبرنگار بخش انگلیسی صدای امریکا در کاخ سفید امروز اعلام کرد که جن ساکی، دبیر مطبوعاتی کاخ سفید در حالی که سوار بر هواپیمای «ایر فورس وان» (هواپیمای حامل رئیس جمهور آمریکا) بود، در پاسخ به پرسشی در خصوص اظهارات خواهر رهبر کره شمالی گفت: من پاسخ مستقیم و به اظهارات کره شمالی ندارم. تمرکز ما اکنون بر کار و هماهنگی با شرکایمان و هم پیمانانمان در خصوص طیفی از مسائل از جمله امنیت است.

جن ساکی در ادامه تصریح کرد: هدف ما همیشه مترمرکز بر دیپلماسی و خلع سلاح هسته‌ای خواهد بود.

پیشتر رسانه‌های خبری اعلام کرده بودند «کیم یو جونگ» خواهر قدرتمند رهبر کره شمالی با انتقاد از اقدام آمریکا در برگزاری رزمایش مشترک با کره جنوبی به مقامات واشنگتن هشدار داده بود که اگر می‌خواهند در چهار سال پیش رو «خواب راحت» داشته باشند، دست از اقدامات تحریک‌آمیز بردارند.

او گفته بود: من همچنین می‌خواهم از این فرصت استفاده کرده و به دولت جدید آمریکا که بسیار مشتاق است بوی باروت را از سمت اقیانوس در سرزمین ما پخش کند، توصیه‌ای بکنم. اگر آن‌ها می‌خواهند برای چهار سال آینده شب‌ها راحت بخوابند، بهتر است از همین ابتدا کار‌هایی انجام ندهند که مانع از خواب راحت آن‌ها شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار