مدیرکل راه و شهرسازی لرستان گفت: با تدابیر لازم و اقدامات اساسی حفاظت از اراضی دولتی استان در ایام نوروز تشدید می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان،وحید کرم‌الهی،مدیرکل راه و شهرسازی لرستان روز دوشنبه در جلسه بررسی عملکرد یگان حفاظت اراضی سازمان ملی زمین و مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان اظهار کرد: متخلفان ایام نوروز را فرصت مناسبی برای ساخت و ساز در اراضی دولتی در نظر می‌گیرند از این رو یگان حفاظت از اراضی باید همچون سنوات قبل با تشدید تدابیر لازم، از تمام توان خود جهت حفاظت از این اراضی استفاده کند.

او ضمن تشکر از زحمات پرسنل یگان حفاظت اراضی استان بر مستند سازی در انجام ماموریت‌ها و گشت‌های یگان در طول انجام امور محوله در استان و ارائه گزارش ماهانه این ماموریت‌ها تاکید کرد.

کرم الهی با اشاره به اهمیت اطلاع رسانی به عموم مردم در خصوص حفاظت از اراضی ملی و دولتی و جلوگیری از ساخت و ساز غیر مجاز، بر لزوم همکاری مردم فهیم استان با یگان حفاظت این اداره کل از طریق تماس با سامانه ۱۶۵۶ برای ارائه گزارش مردمی تاکید کرد و افزود: پیگیری وصول مطالبات کارکنان یگان حفاظت از اراضی دولتی استان از اهم فعالیت‌های اداره کل راه و شهرسازی در سال آینده خواهد بود.
مدیرکل راه و شهرسازی لرستان یادآور شد: آموزش ضمن خدمت کارکنان به عنوان یکی از نیاز‌های اساسی به شمار می‌رود و ارائه این این گونه آموزش‌ها نیز موجب تسریع در انجام امور و استحکام و پیشبرد شغلی است.

طبق اعلام فرمانده یگان حفاظت از اراضی لرستان، در یکسال گذشته بیش از ۱۱۵ هکتار از اراضی استان آزادسازی شده است و ۲ هزار و چهار مورد از اراضی تصرفی سنوات قبل شناسایی و پرونده حقوقی برای این اراضی به وسعت یک هزار و ۷۵ هکتار جهت معرفی به مراجع قانونی تشکیل شد، همچنین تعداد اجرای احکام قطعی قضایی امسال هشت مورد با بیش از هشت هکتار است.

در پایان از کارکنان شاخص این یگان با اهدا لوحی تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.