رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی فارس گفت: وزش باد شدید و تندباد در شیراز باعث مصدومیت ۱۸ نفر شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، دکتر محمدجواد مرادیان رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان فارس با اشاره به مصدومیت ۱۸ نفر بر اثر وزش باد شدید و تندباد در شیراز، اظهار کرد: با وزش باد شدید و تندباد امروز در شیراز ۱۸ نفر دچار مصدومیت شدند که از این تعداد ۱۵ نفر راهی مراکز درمانی و ۳ نفر به صورت سرپایی در محل درمان شدند.

او با اشاره به افتادن تابلو در ابتدای جاده صدرا بر روی خودرو پراید، ادامه داد: در ساعت ۱۹ و ۵۱ دقیقه بعد از ظهر امروز این حادثه به اورژانس اطلاع داده شد و ۵ نفر مصدوم شدند.

مرادیان با بیان اینکه ۲ مصدوم این حادثه به صورت سرپایی در محل درمان شدند، افزود: ۳ مصدوم هم توسط ۲ دستگاه آمبولانس به بیمارستان شهید رجایی منتقل شدند که یکی از مصدوم‌ها از بیمارستان مرخص و ۲ مصدوم دیگر تحت درمان هستند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان فارس تصریح کرد: با توجه به وزش باد شدید و وجود ریز گرد‌های فراوان در هوا بیماران پر خطر همانند بیماران آسمی، بیماران قلبی، مادران باردار، کودکان و افراد مسن تا پایدار شدن وضعیت جوی و اتمام آلودگی هوا از خانه بیرون نیایند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار